sobota, 13. mája 2017

Mesačná chvastačka - APRÍL 2017

Priznám sa, že ani neviem ako a kalendár ukázal 30. apríla. V škole to bolo dosť rušné, do toho sviatky, eseje, knihy atď. Priznám sa, že ani som nebola na mnohých kultúrnych podujatiach, mnohé som prešvihla, ale tie ktorých som sa zúčastnila som si náležite užila. Na moje pomery mi nepribudlo veľa kníh, len 6. Ale mám z nich obrovskú radosť a neviem sa dočkať, kedy si všetky prečítam. 

Začiatkom mesiaca mi prišla kniha, ktorú som vyhrala vďaka Instagramu. Mohla som si vybrať hocijakú knihu z bookdepository a voľba padla na November 9 od Colleen Hoover, ktorú som ešte vo svojej zbierke nemala. Ale rozhodne si ju chcem prečítať čo najskôr, lebo mám túto autorku naozaj rada. Potom sme s kamarátkami zavítali do Panta Rhei, kde som objavila Mrs. Dalloway od Virginie Woolf, o ktorej rozprával Patrick Ness a inšpiroval sa ňou pri písaní svojej najnovšej knihy Release. Prvý recenzný výtlačok, ktorý mi tento mesiac prišiel bolo Mŕtve dievča neklame, ktoré som asi tak miliónkrát skomolila na neplače. Je to úžasná kniha, ktorú si chcem prečítať zas a dúfam, že tak urobím čo najskôr. Práve mám rozpozeraný seriál, ktorý vám taktiež vrelo odporúčam. Na našej škole je už zvykom, že sa každoročne koná Univerzitná noc literatúry. Každoročne sa čítajú knihy z nejakého vydavateľstva a tento rok to boli knihy z Absyntu, Braku a Inaque. Keďže téma mojej bakalárskej práce sa týka reportážnej literatúry, nemohla som odolať 30% zľave a kúpila som si knihu Eben od Ryszarda Kapuścińského, ktorá bola na podujatí aj čítaná. Práve toto čítanie ma podporilo a knihu som si domov odniesla s obrovskou radosťou. Posledné dve knihy sú recenzné výtlačky z vydavateľstva Slovart. Sú to Grafitové dievča od Miroslavy Varáčkovej, ktorú som už čítala a zrecenzovala, a potom je Netvor je zver od Peternelle van Arsdale. Túto som prečítať ešte nestihla, ale nahliadla som do nej a prečítala úvod, ktorý ma uchvátil! Neviem sa dočkať, kedy túto knihu prečítam celú!



1 komentár:

  1. Veľmi si chcem prečítať Mŕtve dievča neklame. Je okolo nej toľko pozitívnych ohlasov, že inak to nejde :). Dosť ma láka aj seriál, no ten si chcem pozrieť až po prečítaní... Celkom ma šoklo, keď som si chcela knižku zaobstarať necelý mesiac po vydaní a už bola vypredaná :D.
    A taktiež Netvor je zver. Jedna z očakávaných noviniek :). Som zvedavá ako sa ti bude páčiť...

    OdpovedaťOdstrániť