pondelok, 6. marca 2017

Mesačná chvastačka - FEBRUÁR 2017

Február bol ťažký mesiac. Začiatok bol fajn, no potom sa mi veľmi nedarilo. Tiež začal nový semester, čiže mi pribudlo opäť veľa povinností spojených so školou. Prečítala som osem kníh, no hneď niekoľko z nich bolo do školy. Pribudlo mi však osem výborných kníh, z ktorých mám naozaj radosť. A rada by som vám ich predstavila. 

Hoci mi pribudlo len niekoľko kníh, mám z nich veľkú radosť. Kúpila som si dva tituly. Prvým z nich je Šarlátové písmeno od Nathaniela Hawthorna, ktorú potrebujem do školy, keďže ju mám prečítať vrámci povinného čítania. Druhou knihou je Romantické násilie od Christian Picciolini, ktorá bola vložená v denníku. Potom tu mám tu mám dve knihy, ktoré som vymenila. Sú to Linie krásy a Exit havana. Popravde tú druhú som vzala len preto, lebo vyzerala, že by sa mohla páčiť kamoške, ale nepáčila. Ako poslednú kategóriu tu mám recenzné výtlačky, ktorých celkový počet hlásim štyri. Z preskoly mi prišla kniha Winter od Marissy Meyer, ktorej sa neviem dočkať. Hneď začiatkom mesiaca mi od nich prišli Mapy od Aleksandry a Daniela Mizielińských.  V Slovart mi ponúkli recenzovať edíciu MM a tak sa ku mne dostali dve knihy. Prvou z nich je Bezbožná ulička od Mariny Stepnovovej, ktorú som včera dočítala a veľmi sa mi páčila. Druhou z nich je novinka Salmana Rushdieho Dva roky, osem mesiacov a dvadsaťosem nocí

To sú moje februárové prírastky, z ktorých mám obrovskú radosť. Čo pribudlo vám? 





1 komentár:

  1. Nikdy nepřestanu žasnout nad tím jak je Winter pěkně tlustá :D Zatím jsem se teda k sérii nedostala, ale snad ji někdy vyzkouším:)
    btw. krásné přírůstky!

    OdpovedaťOdstrániť