piatok, 6. januára 2017

Mesačná chvastačka - DECEMBER 2016

December prešiel rýchlo. Hlavne bol hektický, keďže som mala veľa vecí do školy. Eseje, predtermíny atď. Čítať som teda nestíhala. Potom prišli sviatky, ďalšia hektika a zároveň som sa začala učiť na skúšky. Koncom mesiaca bol zraz v ZA, ktorý bol fakt super, lebo som sa stretla s babami a mala možnosť spoznať Janku. Takže december bol dobrý mesiac, aj keď som sa blogu veľmi nevenovala, čo ma aj trochu mrzí.

Začala by som knihami, ktoré som si kúpila, ktorých hlásim celkový počet päť. Jedna dievčina na facebooku rozpredávala veľa kníh po eure a ja som tam našla Komu zvonia do hrobu od Ernesta Hemingwaya. Potom som robila veľkú vianočnú objednávku a ja som si prihodila dve knihy z vydavateľstva Odeon. Chcela som ich preto, lebo ma na ne navnadila Dorota. Sú to Zabila jsem naše kočky, drahá od Doroty Masłowskej a Bludy z nudy od Sashy Sperlinga. Potom na zraze Sue predávala knižky za symbolickú cenu a ja som si kúpila knihu Nebezpečná láska od Kateřiny Petrusovej, ktorú som dávnejšie čítala, ale bola výborná a preto som sa rozhodla, že ju chcem mať doma. Poslednou kúpenou knihou je Ruská krásavica od Viktora Jerofejeva, ktorú som našla na zraze v Panta Rhei za úplne skvelú cenu, Kúpila som ju preto, lebo mám tohto autora rada, aj keď tá obálka je otrasná.


Podarilo sa mi aj tri knihy vymeniť. Všetko sme to vymenili na zraze, takže paráda. Jednu knihu som vymenila s Maťou a tak sa ku mne dostal Will Greyson, Will Greyson. A dve knihy s Kristy a tak sa ku mne dostala kniha Môj boj 1 od Karla Ove Knausgarda a Ranná horúčka od Pétera Gárdosa. Tri knihy som dostala tiež na recenziu. Dve knihy tu mám z Fragmentu. Korene hriechu tu mám vďaka autore Marji Holecyovej a potom tu je kniha Magnus Bane a Bohovia Ásgardu: Prastarý meč. Tiež ma oslovil český autor Richard Skolek, či by som nezrecenzovala jeho knihu Moudré z nebe. Tú som už prečítala a môžete sa tešiť na recenziu. 

Poslednou kategóriou kníh sú knihy, ktoré som dostala. Teta mi darovala knihu, keď bol Mikuláš, bohužiaľ úplne mimo môj vkus. Je to kniha Aprílové slnko Kataríny Gillerovej. Na Vianoce som dostala hneď niekoľko kníh. Od rodičov som dostala zbierku poviedok Lesní lišky, ktorá je úžasná a vrelo ju odporúčam. Od sestry knihu českej herečky Marie Doležalovej Kafe a cigárko. S Ľubošom sme si tiež darovali knižky a ja som dostala Vojna nemá ženskú tvár od Svetlany Alexijevič (ešte raz ďakujem). Od mojej najlepšej kamarátky som dostala moju milovanú knihu Brooklyn od Colma Toíbina. Darček mi prišiel aj od vydavateľstva Slovart, ktorý skrýval pracovný výtlačok knihy Zárezy smrti (akurát ju čítam) a skvelé knihomoľské ponožky. Zároveň sa konalo vyhodnotenie Ocenení blogerov, kde som vyhrala kategóriu Sherlock roka. Týmto vám ešte raz veľmi pekne ďakujem za každý jeden hlas. Ako cenu som dostala prvý diel Zaklínača od Andrzeja Sapkowského. Od Simi som dostala druhý diel tejto série, za čo jej tiež veľmi pekne ďakujem. Od Mary som dostala dve knihy a do Tatianu a Alexandra a Letní zahradu od Paulliny Simmons. Poslednú knihu mám zo zrazového knižného Ježiška, kde sa ku mne dostala kniha Nájdem ťa v čase od Michaely Hajdukovej. 

Toto sú moje decembrové prírastky. Čo pribudlo vám?

4 komentáre:

  1. :O To je poriadna nádielka! Ja som rada, keď mám nanajvýš 6 kníh. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Páni to je teda poriadna knižná nádielka, gratulujem :D Zaklínača závidím, hoci české vydanie sa mi páči o málo viac, ale to nevadí :D Na zraze bolo naozaj super, tiež som rada, že som ťa mohla spoznať, verím, že sa ešte na nejako zraze uvidíme :-)
    Prajem ti príjemné čítanie pri tých knihách, ktoré si ešte prečítať nestihla a nech sa ti páčia :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeeem :D
      Dúfam, že sa čo najskôr zas stretneme :D

      Odstrániť