pondelok, 9. januára 2017

Instagram Summary - DECEMBER 2016

Za obrázok ďakujem Mare

Veľa z nás holduje Instagramu, predsa len krásne fotky, miesta, knihy atď. Jednoducho sa tam dá nájsť mnoho inšpirácií. Pre mňa to je hotová závislosť. No myslím, že nie každý tam chodí a mňa napadlo, že by som svoje instagramové fotky raz za mesiac preniesla aj na blog v podobe článku.











 Ak ste na Instagrame, tak mi napíšte vaše meno, rada sa pozriem. 

2 komentáre:

  1. Ja síce instagram nemám, pretože moje praveké blackberry by asi túto aplikáciu neustálo, no občas si tam zvyknem pozerať fotky iných. Tie tvoje sú fakt super. Pasažierku (ehm, Cestovateľku) mám doma aj ja, ale odkedy to mám, ešte furt som ju neotvorila. Asi by som mala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Majka, tak si ho niekedy založ. Však to fotíš super ;)
    ale ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť