pondelok, 5. decembra 2016

Mesačná chvastačka - NOVEMBER 2016



Priznám sa, že ani neviem ako a kalendár ukazuje piateho decembra. November bol totiž veľmi hektický, hlavne čo sa školy týka. Eseje, úlohy, testy atď... Čítala som hlavne do školy, ale čosi som predsa len zvládla. Ale pribudla mi zaujímavá kôpka kníh. Tak poďme na to!

Pribudlo mi 12 kníh, jednu som dostala, tri kúpila a osem z nich sú recenzné výtlačky (asi som zbláznila). Od kamarátky som ešte dostala knižku z narodeninám, ktoré som mala v októbri. Je to ďalší kúsok tvorby geniálneho Sjóna - Múza z lodi Argó. Knihu som už prečítala, nebola zlá, ale od Sjóna som začala viac. Vydavateľstvo Kalligram má obrovský výpredaj kníh a mňa zaujala kniha slovinskej autorky Breda Smolnikar - Keď sa hore zazelenajú brezy, ktorú som tiež prečítala a bola taká priemerná, ani zlá, ani nič extra dobré. Potom mi konečne prišli knihy z bookdepository, ktoré ku mne išli naozaj dlho. Obe sú od Fiodora Michajloviča Dostojevského. Sú to White Nights a Poor folk, a na obe sa veľmi teším. 


Okay, a teraz recenzné výtlačky, ktorých je naozaj požehnane. Prvá prišla kniha od úžasnej Ruty Sepetys a to Sůl moře, za ktorú ďakujem spoločnosti Albatros. Tú som včera dočítala (trvalo mi to naozaj dlho, ale fakt som nemala veľa času) a bola úžasná, už čoskoro sa môžete tešiť na recenziu. Potom prišla kniha z e-shopu preskoly.sk a to nová kniha Jany Pronskej Janičiarova žena. Tú aktuálne číta moja maminka a ja sa na ňu vrhnem hneď po nej. Minulý týždeň mi prišli dva veľké balíky plné kníh. Prvý z nich bol z vydavateľstva Motýľ, z ktorého mi poslali dve knihy. Prvou z nich je ďalšia knižka Michaely Elly Hajdukovej - Nemecké dievča neplače, ktorú som si už dlhšie chcela prečítať. Druhou je novinka Cestovateľ od Alexandry Bracken. Dúfam, že sa mi bude páčiť, pretože anotácia znie naozaj dobre. Neskôr v tom týždni (už možno aj bol december, ale ja vlastne neviem) prišiel balík zo Slovartu. v ktorom sa skrývali naozaj skvelé kúsky. Prvou z nich je Kto je kto v Tieňosvete, ktorú som hneď prečítala a včera aj zrecenzovala. Druhou je poviedka zo série Trón zo skla - Vrahyňa v podsvetí. Keď ju prečítam, môžete sa tešiť na recenziu na všetky tri poviedky. Poslednou knihou je román americkej autorky Hanye Yanagihary Lesní ľudia, na ktorú sa veľmi teším. Verím, že to bude skvelé čítanie, keďže patrí do edície MM.

To sú moje decembrové prírastky, dúfam, že som vás inšpirovala a knihami zaujala. Čo pribudlo vám?





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára