sobota, 3. septembra 2016

MESAČNÁ CHVASTAČKA - august 2016


Ani neviem ako a je tretieho septembra. August ušiel nesmierne rýchlo. Niesol sa v znamení brigády a cestovania (ako inak). Cestovanie je moja vášeň a je mi jedno či spoznávam kúty Slovenska alebo sa vyberiem za hranice. Začiatkom mesiaca som tu mala kamarátku z Ruska a spolu sme prešli dosť veľa častí, potom som bola na zraze v Trnave a včera v Košiciach. Okrem toho som bola dva dni v Čechách, kde som bola na Lednickom zámku, v rôznych vínnych "sklípkoch" a na záver v jednej dedinke pri Prahe. Zároveň som celkom dosť čítala. prečítala som jedenásť kníh aj napriek tomu, že som mala menšiu krízu a čítať som jednoducho nedokázala. Recenzovať detto. S recenziami vlastne dosť meškám a mala by som sa polepšiť. Ale poďme k augustovým prírastkom, z ktorých mám nesmiernu radosť. 

Začnime recenznými výtlačkami. Tých je opäť raz veľa, hoci nechápem sama seba, prečo si ich furt pýtam, keď nestíham. Z preskoly.sk mám ďalší komix a to Zátopek, ktorý nesie podtitul: "...keď nemôžem, tak pridaj!" O ňom veľa počula a poviem vám, že je to výborné čítanie! Z vydavateľstva Ikar prišla ešte júlová kniha od J. A. Redmerskej - Skok do neznáma, na ktorú nájdete na blogu aj recenziu. Za august mi prišli v posledných pár dňoch dva tituly a oba sú záverečné diely sérií. Som zvedavá, čo poviem na Omegu od Jasindy Wilder. Prvý diel tejto série bol skvelý, ale druhý už trochu klesol, takže uvidíme. Druhou knihou je After: Puto, ktoré práve čítam a som zvedavá ako príbeh Hardina a Tessy skončí. Posledné tri recenzné výtlačky sú z vydavateľstva Slovart. V septembri vychádza titul Tiene nad Veligradom a ja som mala možnosť túto knihu prečítať si skôr v podobe pracovného výtlačku. Túto knihu stále čítam a takmer vôbec ma nebaví, čo ma dosť mrzí. Omylom mi prišla kniha Girl Online: Na turné, ktorú som si prečítala, ale nepáčila sa mi. Spolu s touto sériou vás čaká v septembri prekvapenie. Poslednou knihou, ku ktorej som sa ešte nedostala a štve ma to je Zrodená z ohňa. Neviem sa dočkať, kedy sa do nej pustím!!!

Potom tu mám mix vymenených, kúpených a darovaných kníh.  Jednu knižku sa mi podarilo vymeniť a je to jednoducho asi jeden z najlepších úlovkov. Je to Máni Steinn, Chlapec, ktorý nebol od geniálneho Sjóna. Tú knihu milujem a chcela som ju mať aj doma. Na zraze v Trnave sa ku mne dostala ďalšia kniha od Maxima E. Matkina Aj ja teba. Neliss mi darovala knižku Expedície od Júliusa Satinského a z tejto knižky mám nesmiernu radosť. Na záver tri knihy, ktoré som si kúpila. V lacnom kníhkupectve som narazila na román poľsko-maďarského autora Krzysztofa Vargu - Guláš z turula, ktorý ma veľmi zaujal. A Lili, ktorá bola v lete v UK mi priniesla dve knihy, o ktoré som ju poprosila. Sú to The Danish Girl a Lying out loud, ktoré sa tam proste oplatili kúpiť a ja jej ešte raz veľmi pekne ďakujem! 

To je moja augustová chvastačka, ja dúfam, že sa vám moje prírastky páčili. A teraz je rad na vás, pochváľte sa, čo vám pribudlo. 

4 komentáre:

  1. No tééééda tak to je naozaj veľa nových kníh! Je super, že si získala tituly, ktoré si chcela a páčia sa ti :-) Mne pribudla iba jedna kniha, tak snáď na tom bude september lepšie :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja by som to mohla začať nejak regulovať, mám toho veľa a nestíham čítať, ale ďakujem ti za komentár :).

      Odstrániť
  2. Pekné prírastky :-) Nad Zrodenou z ohňa neváhaj, ja som ju zhltla za 2 dni. (a oprav si hore v nadpise september na august :-) )

    OdpovedaťOdstrániť