streda, 28. septembra 2016

4. narodeniny blogu + giveaway (ukončené)

Pred pár dňami, presnejšie 22. septembra,  to boli štyri roky, ako som začala robiť niečo, čo ma nesmierne baví a napĺňa. Tou činnosťou je tvorba tohto blogu. Začiatky boli úplne mizerné, absolútne som netušila čo robím a tiež som nevedela ako taká recenzia má vyzerať. Pravdupovediac, neviem to doteraz, stále len hádam. Myslím, že to išlo k lepšiemu, hoci je stále čo zdokonaľovať.  Po štyroch rokoch si hovorím,či ma to stále baví. Predsa len článkov ubúda a knihy, ktoré čítam už nie sú všetko, čo vyšlo, ale len výber literatúry, ktorá ma práve baví. Ale keď nad tým rozmýšľam, veľmi ma teší, keď nájdem niečo zaujímavé, čo vychádza alebo nejakú pikošku a môžem sa o tieto informácie s vami podeliť. Podobne je to aj mojimi názormi na knihy. Rozhodne však bude tento blog smerovať iným smerom. Nemám to ešte úplne premyslené, ale viem, že si neplánujem brať také veľké množstvo recenzných výtlačok, keďže s nimi meškám a budem sa čo najviac venovať svetovej próze, a nie young adult. 

Za tie roky, čo som tu a stále to tu nejak vyzerá ďakujem hlavne vám. Prekročili sme stotisícovú hranicu návštevnosti a päťsto páčikov na Facebooku. Za štyri roky som spoznala veľa "kolegov" blogerov a niektorí sú mi naozaj blízki. Napríklad Mara, Domčo, Sima či Báška. 

A teraz sa dostávame k časti, kedy ocením vás. Po dohode s vydavateľstvom Slovart sme spojili sily a dali dokopy dve knihy, ktoré jednému z vás venujem. Je to Girl Online a Girl Online: Na turné od Zoelly. Ak sa chcete zapojiť, stačí aby ste vyplnili formulár priložený nižšie. Zapájať sa môžete to 6. októbra.




1 komentár:

  1. Přeji všechno nejlepší k narozeninám a ať v knižním blogovém světě vydržíš co nejdéle! :)
    Giveaway se bohužel nezúčastním, knihy mám už doma, ale snad udělají radost někomu jinému :))

    OdpovedaťOdstrániť