streda 20. júla 2016

Kúzelná knihovnička #4

Kúzelnú knihovničku som nerobila poriadne dlho. A tak je tu, mem má na svedomí Abyss.

Odkedy ste naposledy videli moju knihovničku, pretieklo už veľa času. Článok som publikovala pred vyše rokom a medzitým som zmenila tvar mojej poličky a pribudlo mi nesmierne veľa kníh. Predtým som ju mala v kúte izby v tvare písmena L, ale momentálne je postavená rovno a rozdeľuje moju izbu (a mám tak viac miesta).  Pozrite si poličku po poličke a na konci nájdete, celú policu.

Prvá polička, ktorá ukrýva milovanú Narniu (2x), Mesačné kronika  Harryho Pottera

Tieňolovecká polica <3
Rick Riordan a Rezistencia
 YA a hlavne Ari & Dante a Charlie!

Kerstin Gier, Richelle Mead a Doctor Who box

Taký mix, chýba tu prvý diel Trónu zo skla

Romantika a poviem vám, že táto polica určite nezostane v rovnakom stave, pretože príde nová kniha od J. R. Redmerskej, štvrtý diel After a Strácame sa v sebe má požičané Báška

Mix

Romantika na čele s Nicholasom Sparkom, Najdlhšia cesta je požičaná

Anglické knihy

Svetová próza

Svetová a slovenská próza

slovenské autorky

klasiky

všehochuť

série, Iskra v popole a Sojčák ešte nemajú trvalé miesto, takže sú tam dočasne

zbierka Verna a Angelík

A teraz pozor, moja knihovnička <3



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára