nedeľa, 26. júna 2016

Štedrosť knižnice #25

Už podľa názvu vám asi docvaklo, že som bola v knižnici. Zas. A rovno v našej obecnej a aj v tej mestskej. A doniesla som si 10 kníh.

Do mestskej som v daný deň zavítala náhodou. Mala som čas, lebo som čakala na ďalší spoj a tak som sa tam trošku prehrabala. A priniesla som si moje milované MM a pár iných kníh. Čiernu a striebornú od Paola Giordana som už prečítala a páčila sa mi. Potom tu mám zbierku publicistických textov Petra Pišťanka Traktoristi a buzeranti, tú by som si chcela v blízkej dobe rozčítať. Potom tu je kniha Iný človek od Saida Kašuu. Tá ma veľmi zaujala anotáciou a neviem sa dočkať, kedy si ju prečítam. Zaujala ma aj kniha Milenec mojej matky od Ursa Widmera, ktorú som už čítala a bola fajn, hoci som čakala trošku viac. A poslednou knihou z mestskej knižnice je Snuff od Chucka Palahniuka. 

A poďme na knihy z našej obecnej knižnice. Tam som to obmedzila na dvoch autorov, na ktorých som aktuálne závislá. Tri knihy sú od úžasnej Jany Pronskej - Zradená ľúbosť, Bosorkina dcéra a Hriech prvej noci. Dve z nich som už prečítala a k tej poslednej sa chcem dostať v nasledujúcich dňoch. Posledné dve knihy sú od Dominika Dána, Popol všetkých zarovná a Nehanebné neviniatko. Popol práve čítam a zatiaľ sa mi veľmi páči.




2 komentáre:

  1. Obdiv, že dokážeš tak veľa čítať :P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Knihovna je zlo :-D Taky mám pěknou zásobičku :-))

    OdpovedaťOdstrániť