štvrtok 30. júna 2016

Mesačná chvastačka - JÚN 2016

Toto meme má na svedomí Judit

Ani neviem ako a je 30. júna. Tento mesiac ušiel nesmierne rýchlo. Skončilo skúškové, začala som brigádovať, čítala som, blogovala a x ďalších vecí. A pribudlo mi neskutočne veľa kníh, presne 23. 

Začnime výmenami. Tých sa mi podarilo tento mesiac päť, čo som celkom aj rada, lebo mi pribudli super knihy. V Nitre bola koncom mája (asi) zraz, na ktorom som sa nemohla zúčastniť, ale aj tak som vymenila dve knihy, ktoré mi Maťa vyzdvihla. Od Lili mám Dublin Street a od Slavka Medzi odtieňmi sivej. Obe som už dávnejšie čítala a Dublin mi chýbal ku zbierke. S Natkou som cez snapchat vymenila Lásku dobrej ženy. Jej to nesedelo a ja som bola zvedavá na ženu, ktorá dostala Nobelovú cenu za literatúru. A na záver výmen tu mám dve knihy od Sue. Ona je úplné zlatíčko a tak u mňa pristáli dve knihy od Nicholasa Sparksa, To najlepšie z nás a Dear John.


Podarila sa mi vyhrať aj jedna knihu. V súčasnosti sledujem dosť málo blogov, hlavne vďaka nedostatku času, ale jednou z mojich obľúbených blogeriek je Orvokki. A ona robila súťaž, ktorej som sa zúčastnila a vyhrala som. Je to román Touhy Džendeho Džongy. Ďalej som si kúpila pár kníh. Kamarátke k narodeninám som objednala Me before you, no kniha nechodila a nechodila. Tak som im písala aoni poslali ešte jednu. Ale tá "stratená" prišla tiež a tak mám svoju kópiu aj ja. Pri čakaní na rodinu som vbehla do priorovského kníhkupectva, ktoré už nie je v Priore a nečakane som si odniesla dve knihy. Šura od Kataríny Vargovej, ktorú som asi pred rokom čítala a veľmi sa mi páčila. A Pastiersky list od Michala Hvoreckého, od ktorého som čítala Naum a veľmi sa mi páčil. Poslednou knihou je román Petra Krištúfka Blíženci a protinožci, ktorú som kúpila len dnes pri brázdení mesta. Od tohto autora mám vyhliadnuté Tela, takže som zvedavá aké to bude. 

Poslednou a najobšírnejšou kategóriou sú recenzné výtlačky. Tých je trinásť. Začnem Následničkou od Kiery Cass, ktorá sa mi páčila, hoci pôvodnú trilógiu som si užila viac. Za knihu ďakujem Albatros Media. Z Ikaru prišli tri knihy. Nádych, ešte májová novinka, ktorá sa mi ale vôbec nepáčila. Ak chcete vedieť prečo, prečítajte si recenziu. Potom prišiel Hrdina, ktorý bol v pohode, ale trošku viac by som čakala. A pred pár dňami prišla Iskra v popole, ktorú som ešte nestihla prečítať. Minulý piatok mi do práce volal kuriér, ktorý mi priniesol obrovský balík, ktorý mi urobil obrovskú radosť. Bola v ňom nádherná krabička Narnie, ktorú milujem a nedám na ňu dopustiť. Spolu s ním prišla hotová kópia knihy Chlapec na vrchole hory. Posledný recenzný výtlačok prišiel len dnes. Je to komix, Sojčák, o ktorom počúvam zo všetkých strán. Vyzerá nádherne a neviem sa dočkať, kedy si ho prečítam. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára