utorok, 24. mája 2016

Štedrosť knižnice (a mojich kamarátov) #24


Približne ešte pred rokom som celkom často písala články o knihách, ktoré som si požičiavala z knižnice. Avšak to som prestala robiť. Sem-tam jeden-dva tituly, ale nič viac. No ale tak nejak som zavítala do mestskej knižnice, obecnej knižnice a mnohí kamaráti mi požičali ich knihy. Dopadlo to tak, že mám doma 22 požičaných kníh. 

Už od 30. októbra mám štyri knižky od Bášky, ktoré mám už dávno prečítané, len som nemala čas ísť do Košíc a vrátiť jej ich. Sú to Rozkošný zvrhlík, Everything, Everything, Gabrielův ráj a Gabrielův očistec. Z martinskej knižnice mám Nádhernú svadbu (tú som už musela ísť aj vrátiť, ale kým som sa dokopala k napísaniu tohto článku, trošku to trvalo), Zmierzch (poľský Súmrak) a Jako led. Od mojej bff Ninušku som si požičala Stopárovho sprievodcu vesmírom, ktorý sa mi nepáčil. Od Ľuboša mám požičaný Nočný film a Sklenený zvon, ktorý chcem začať v nasledujúcich dňoch začať čítať. Od Knižných maniačok (ktoré, ak nepoznáte, utekajte na ich blog) mám požičané Easy, Ve víru rocku, Hra s láskou a Králové bourbonu. Od kamošky Niky mám Beštiu, ktorá bola perfektná a momentálne naozaj žeriem knihy Dominika Dána. Poslednou kategóriou sú knihy z našej obecnej knižnice. A odtiaľ ich mám celkom dosť. Sú to: Prekliata láska (výborná), Rockové tango (práve čítam a strašne to hejtujem), Rebelka (číta maminka), Brooklyn (nádherné), Knieža smrť, Dievča, ktoré uviazlo v pavúčej sieti a Bodka

To sú moje požičané knihy, pravdepodobne si myslíte, že som blázon. Preto mi napíšte nejaký pekný komentár. :)

6 komentárov:

  1. Ehm... pozor, aby nebol prievan, a tá kopa na teba nespadla? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neboj sa, mám ich vedľa postele v dvoch kopách :D

      Odstrániť
  2. Neboj sa, nie si blázon. Inak by som ešte väčší musela byť aj ja. (A to buď rada že nepracuješ v knižnici. Vieš, čo všetko by si mala doma?? :-D )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čo ti poviem, kedysi som tam bola ako na bežiacom páse a tety mi bežne požičiavali novinky ešte nevyložené :D

      Odstrániť
  3. Ach môj boh :D To máš aj čas všetko prečítať? :D Tipujem, že každá jedna už bola prečítaná :D Tak snáď ťa bavili Kikuš :3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Úžastné úlovky :)

    OdpovedaťOdstrániť