utorok, 31. mája 2016

Mesačná chvastačka - MÁJ 2016

Toto meme má na svedomí Judit. 

Už ste si asi aj zvykli, že moje mesačné chvastačky väčšinou obsahujú veľa kníh. No máj taký nie je, lebo tu mám sedem kníh. A nie, nepomýlila som a nie som chorá. Tak poďme na to! :)
Tento mesiac mi pribudli tri recenzné výtlačky. Dva zo Slovartu a jeden z Ikaru. Začiatkom mesiaca prišiel Magnus Bane: Zápisky veľkobosoráka. Táto kniha sa mi veľmi páčila a môžete sa tešiť na recenziu. Minulý týždeň prišla Odvrátená tvár lásky od Colleen Hoover (na Instagrame nájdete fotku všetkých mojich kníh od tejto autorky) z Ikaru. K tejto knihe som sa ešte nedostala, ale určite to napravím v nasledujúcich dňoch. A posledným recenzným výtlačkom je Chlapec na vrchole hory. Nedostala som však normálnu knihu, ale špeciálny recenzný výtlačok, keďže táto kniha vyjde v júni a ja som ju práve dnes začala čítať. 


Druhou a poslednou kategóriou kníh sú kúpené. Kúpila som si jednu knihu a to Preč! Preč! od Jany Beňovej. Túto knihu som našla v kníhkupectve za jediné euro a kúpila som ju preto, lebo táto autorka je nominovaná na Anasoft Literu za svoj najnovší počin. Takže uvidíme, čo z toho bude. Na záver tu mám štyri knihy priložené k Novému času. Sú to Marína, Malomestské rozprávky a Hájnikova žena rozdelená do dvoch knižiek. 

To je moja chvastačka za máj, čo pribudlo vám? :)


2 komentáre:

  1. Na recenzi Magnuse Bane se moc tesim:) jinak moc hezke prirustky!:)
    Me v kvetnu pribulo myslim 6 knih. Denik fejsbukove matky, Krava nebeska, lovci lebek, Smolny rok, Dvojcata a nakonec Ozivovatel, na ktereho se opravdu moc tesim!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hezké přírůstky, já už si nepamatuju, co mi přibylo v květnu a co minulý měsíc :-D Ten čas na můj vkus moc rychle letí...

    OdpovedaťOdstrániť