nedeľa 1. mája 2016

Mesačná chvastačka - APRÍL 2016

Apríl bol celkom zaujímavý mesiac. Mala som mnoho školských povinností, ale začiatkom mesiaca sa mi podarilo prečítať celkom slušné množstvo kníh. Potom som nejako prestala mať čas a neskôr som sa zdržala s Lady Midnight, ktorá bola GENIÁLNA!!! Nakoniec som prečítala za tento mesiac jedenásť titulov. 

Priznám sa, že tento mesiac som sa celkom rozbesnela s kupovaním kníh. Dostali sa ku mne nejaké zľavové kupóny, a preto som ich ako správny knihomoľ využila. Z Martinusu som si objednala tri tituly, a to Z ako Zelda, Enjoy a Moře klidu. Prvé dve boli v úžasnej zľave, a keďže ma tieto knihy veľmi lákajú, musela som ich mať. Na Moře klidu ma už dlhšie ukecávala Mara a Báška, a keď som videla tú skvelú cenu, automaticky som klikla pridať do košíka. Pri návšteve Panta Rhei som si zas musela kúpiť druhú novelku k Trónu zo skla, tzv. trónik, teda Vrahyňu v púšti. A poviem vám, bola výborná. Odhalila veľa zo Celaeninho života a veľmi sa mi páčilo. A keď som zavítala do Martinusu, kúpila som si Červeného kapitána, ktorý sa nedávno dostal na filmové plátna. Práve ho čítam a je skvelé, teším sa na ďalšie Dánove knihy. A na záver knihy z Nového času a to Neprebudený od Martina Kukučína a poviedky od Tajovského.


Tri knihy som dostala ako recenzné výtlačky. Začiatkom mesiaca prišla Čierna vdova od Janky Pronskej, ktorú som dostala z preskoly.sk. Neskôr som dostala zo Slovartu najnovšiu knihu Patricka Nessa - My ostatní tu len tak žijeme. A práve ju čítam a na recenziu sa môžete tešiť už čoskoro. A poslednou knihou je tretí diel série, ktorá je úplne na hovno a ja ju nesmierne zbožňujem. Tá kniha je After: Tajomstvo! A neviem sa dočkať, kedy si ju prečítam!


Za apríl mi pribudlo trošku menej kníh, než zvyčajne, ale myslím, že bolo načase. Mám totiž naozaj veľa neprečítaných kníh. Vidíme sa pri ďalšom článku! 


1 komentár:

  1. Pekné kúsky.Od Dominika Dana som čítala Básnika a páčilo sa mi to.Nad Moře klidu som premýšľala keď som robila objednávku na Martinuse ale nakoniec som si ju neobjednala,dala som prednosť inej :)

    OdpovedaťOdstrániť