sobota 2. apríla 2016

Mesačná chvastačka - MAREC 2016


Za nami je marec, mesiac knihy. Zaujímavé však je, že aj keď dostal takýto prívlastok, ja som nemala veľa času na čítanie. Škola a rôzne povinnosti mi zabrali veľa času, no myslím, že to poznáte. Našťastie som sa na konci mesiaca celkom rozbehla a prečítala niekoľko zaujímavých titulov a tak som pri počte prečítaných kníh za tento mesiac skončila pri čísle deväť. A teraz poďme k marcovými prírastkom, ktorých celkový počet je štrnásť. Pri dnešnej chvastačke som zvolila trošku inú formu fotiek, lebo som využila krásne počasie a šla fotiť von. 

Začnem vymenenými knihami, z ktorých som nadšená. Dostala som štyri knihy od Catty, ktorú môžete poznať z jej už bohužiaľ zrušeného blogu. A tak som sa dostala k poviedke od Petra Pišťanka Neva, ktorú som už prečítala, bola veľmi dobrá a som rozhodnutá pokračovať v čítaní jeho tvorby. Ďalej je to kniha Šťastní ľudia čítajú a pijú kávu. Táto kniha ma veľmi zaujala názvom, pretože vlastne charakterizuje mňa, ako milovníka kníh a kávy. Potom je Spodek od Johna Wraya. Tento titul mám už dlhšiu dobu vo wishliste a konečne mám možnosť si ho prečítať. Poslednou vymenenou knihou je Temná Raven, ktorá ma veľmi láka, lebo je z pera autorky Sylvain Reyinard, ktorá ma na svedomí Gabrielovo inferno.

Jednu knihu som tiež dostala a to Stratení a nájdení od Brooke Davisovej. Túto knižku mi daroval Ľuboš, keď prišiel do Banskej Bystrice na besedu so Sjónom. A samozrejme som si nejaké tie knihy aj kúpila. Neodolala som Vrahyni proti Pánovi pirátov, čo je poviedka k môjmu milovanému Trónu zo skla. Určite po nej siahnite, tie tri eurá, či koľko to stojí, za to určite stoja! Potom som pri brázdení antikvariátov kúpila knihu Kukačka, čo je česká kniha a niekde som čítala, že stojí za prečítanie a tak som na ňu zvedavá. Potom som na facebookovom bazári kúpila knihu poviedok od Cecelie Ahern Dívka za zrcadlem. Túto autorku mám veľmi rada a tak som zvedavá, aké to bude. Poslednou kúpenou knihou je Nie na ústa od Maxima E. Matkina. Tú som v priebehu posledných dní prečítala a veľmi sa mi páčila. Už som pár titulov od tohto záhadného autora čítala a som zvedavá na jeho ďalšie knihy. 

Poslednou kategóriou sú recenzné výtlačky. Tie sú tentokrát štyri, dva z Ikaru a dva zo Slovartu. Z Ikaru prišla kniha Nevypovedané, ktorá nebola zlá, ale čakala som viac. A na konci mesiaca prišla kniha Postav hliadku, do ktorej sa čoskoro pustím. Je to pokračovanie Nezabíjajte vtáčika, ktorá je naozaj výborná! Zo Slovartu prišli dve knihy, ktoré som už čítala. Slovenské vydanie knihy Aristoteles a Dante objavujú svet a tajomstvá vesmíru. Táto kniha je úžasná, ale nejako som po anglickom čítanie nevedela napísať recenziu, resp. ju dopísať, a tak sa mi to hádam teraz podarí. A poslednou knihou za marec je dotlač Charlieho malých tajomstiev. To je moja obľúbený kniha, ktorú môžem čítať stále dookola a stále v nej nájdem niečo nové. A určite sa dočkáte nejakého článku, prečo je taká úžasná. 


To sú moje knihy za marec, dúfam, že som vás inšpirovala si nejakú prečítať. Aké pribudli knihy vám?

4 komentáre:

  1. Pořádná hromádka! :) Tak ať se ti ty, cos ještě nečetla, líbí! .)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásna kôpka ako vždy ! Aj mne pribudla Vrahyňa proti pánovi pirátov :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ☺☺ Páni! Perfektní chvástačka! Máš hrozně moc sympatický a pěkný blog, Kristíno ☺☺. Líbí se mi tu a to moc! ☺

    Měj se krásně, Mimozemšťanka

    http://my-ideallife.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja mám Charlieho ešte prvú verziu, ale aj tak je to fajn čítanie. Len ja neviem, či mi hrabalo alebo čo, keď som to čítala, lebo po prvom pokuse som to vôbec nepochopila. Teda to, že čo sa mu vlastne stalo a prečo bol taký divný. Ukázalo sa, že som zrejme náhodou preskočila presne tú najdôležitejšiu vetu :D

    OdpovedaťOdstrániť