RECENZIA: Abbi Glines - Nikdy viac

Autor: Abbi Glines
Originálny názov: Never Too Far
Počet strán: 248
Séria: Rosemary Beach
Hodnotenie na Goodreads: 4.22

Blaire konečne vyšla s pravdou von. City, ktoré prechováva k Rushovi sú skutočné a rozhodne ich vyznať verejne. No vtedy sa Rush prizná k niečomu, čo nečakala. Temné tajomstvo jej rodičov ju zloží na kolená. Preto sa vráti do Alabamy, aby ho vymazala zo svojej mysle a srdca. Samozrejme, že za ňou príde Cain,jej bývalý, ktorý sa jej nechce vzdať. No Blaire prekvapí nečakaná novinka, ktorá zmení celý jej život od základov. A preto musí zveriť svoju dôveru opäť Rushovi. Hoci sa rozhoduje, či robí dobre. Bojí sa, že sa znovu popáli a z dna už nevstane. Musí sa rozhodnúť, či Rushova láska je naozaj skutočná a či bude ich vzťah fungovať. V hre totiž nie je len jej budúcnosť...

Myslím, že s knihami Abbi Glines ste sa už asi stretli. Je to autorka, ktorá tvorí ako na bežiacom páse a jej séria Rosemary Beach má naozaj množstvo dielov, no čitatelia ju zbožňujú. Ja som sa s ňou prvýkrát stretla pri knihe The Vincent Boys, ktorú som čítala v angličtine a veľmi sa mi páčila. Následne som čítala prvý diel Rosemary Beach - Zájsť priďaleko. A teraz som čítala Nikdy viac. Tejto knihy som sa nevedela dočkať. Potrebovala som vedieť, ako to pokračuje s Rushom a Blaire, pretože ich príbeh si ma naozaj získal. Nie je to kniha, ktorá má úžasnú zápletku a geniálne postavy. Je to skôr jednoduché oddychové čítanie, ktoré záujme hlavne dievčatá. Je to jednoducho napísané, čo oceňujem, pretože sa to rýchlo číta a užila som si to. Čítanie som zvládla približne za dve-tri hodiny, takže to bolo veľmi rýchle, príjemné a oddychové. Myslím, že príbeh Rusha a Blaira sa skvelo posunul a stálo to za to.

Hlavná hrdinka Blaire je dievča, ktoré nemala ľahký život a snažila sa dať ho dokopy. Páčila mi jej bojovnosť a odhodlanosť. Bola jemná, no zároveň tvrdá, lebo dokázala zabojovať. Chápem, čo na nej Rush zbožňoval a ľudia ju mali radi. Neviem ako vy, ale Rush je postava, ktorú žeriem! Ten chlap je neuveriteľne sexy a pri druhom časti tejto série dospel a ukázal aj inú stránku. Dokázal, že z drsňáka sa môže stať človek, ktorý miluje svoju polovičku a vie sa pre ňu obetovať. Osobne si tiež myslím, že Nan, jeho sestra, je rozmaznaná malá mrcha, ktorá si nevie zniesť, že jej brat, ktorý ju vychoval, našiel svoju lásku. Neuveriteľne mi liezla na nervy. A Grant, chudák, toho mi bolo ľúto, lebo to, čo vyšlo najavo som fakt nečakala. Postavy tejto knihy beriem veľmi pozitívne, páčili sa mi a autorka ich skvelo vykreslila.

Nikdy viac je skvelé pokračovanie o Blaire o Rushovi. Bolo to veľmi rýchle čítanie na pár hodín, ktoré som si neuveriteľne užila. Abbi Glines píše romány, ktoré možno nie sú reálne v našom prostredí, no sú výborné na odreagovanie a považujem ich za oddychové čítanie. Možno to nie je skvelá kniha, no páčila sa mi. Jej príbeh ma dostal. Tiež sa veľmi teším na pokračovanie, ktoré by som si rada prečítala. Či vyjde v slovenčine ešte nie je známe, no bola by som rada. Užila som ju a preto ju hodnotím piatimi hviezdičkami!

Za poskytnutie recenzného výtlačku ďakujem preskoly.sk!