pondelok 1. februára 2016

Mesačná chvastačka - JANUÁR 2016

Asi väčšina z vás má za sebou hektický mesiac. Január bol pre mňa dosť zvláštny mesiac. Veľa som rozmýšľala nad životom, priateľmi a všetkým, čo sa odohralo minulý rok. Do toho prišli skúšky. Ktoré boli a sú dosť hardcore. Povedzme, že to nejde tak jednoducho, ako som si myslela, že to pôjde. A takže ešte stále skúškujem a tento týždeň ma čakajú posledné opraváky. Ale celkom dosť som čítala a venovala sa knihám. V prvej polovici mesiaca som aj veľa recenzovala a písala články, v tej druhej to už také slávne nebolo. Všetko však dobehnem a bude to tu. A teraz k januárovým prírastkom! :)

Priznám sa, že v tomto mesiaci som nejako neplánovala brať veľa recenzákov. Jedine dve knihy z Ikaru a Lirael, ktorá ale nakoniec vyjde vo februári. Ani jednu z tých kníh tu teda ešte nemám. Ale predsa tu mám iné štyri knihy. Jedného dňa sa u nás zjavil kuriér z Albatrosu. Vravím si, že čo to je, však ja nespolupracujem s Albatrosom. A keď som ten balík otvorila, boli tam knihy z Fragmentu. Čo ma potešilo a prekvapilo zároveň. Pretože som aj zabudla, že som si ich pýtala. A tak tu mám Znamenie Atény (ktoré som už prečítala), Hádesov chrám a Krv polobohov od Ricka Riordana. A potom prišla kniha Nikdy viac od Abbi Glinesovej, ktorá prišla z preskoly.sk a bola výborná. Na recenziu sa môžete tešiť v najbližších dňoch.



Ďalej jednu knihu som aj vymenila. Za knihu Klamári som dostala od môjho skvelého kamaráta a blogera Domča, knihu S láskou, Rosie. A táto kniha je skvelá, lebo ja som ju už čítala a tiež som videla film. Tiež som od tejto autorky čítala PS: Milujem ťa a chcem si všetky jej ostatné knihy zohnať domov. Dve knihy som si aj kúpila. Rudú královnu som si kúpila za body z online klubu, ktoré som mala nazbierané a nejaké to euro-dve som už doplatila. A keď som objednávala knihu pre moju maminku k narodeninám, prihodila som si do košíka Alice's Adventures in Wonderland. Momentálne mám totiž taký menší wishlist kníh z Collins Classic, ktoré si chcem prečítať a obstarať.


V januári som dostala niekoľko kníh. Mala som meniny a moja sestra mi kúpila knihu Nocte od Courtney Cole. Od tejto autorky som čítala knihu Až zostaneš, ktorá sa mi páčila a Nocte mi odporúčala hlavne Báška, ktorá tvrdí, že táto kniha je perfektná. Od rodičov som dostala Outlander od Diany Gabaldon. Po anglicky a má to 750 strán. Tak som zvedavá, ako sa s tým popasujem. A potom mi spravil radosť môj spolužiak. On mi totiž kúpil knihu za poznámky. Toto ja doteraz veľmi nechápem, lebo on ma vlastne donútil vybrať si niečo, lebo ja som nechcela peniaze. Hoci, ja nemám problém s posielaním poznámok, lebo som zvyknutá zo strednej. Ale tak som dostala knihu Do not disturb od A. R. Torre, ktorá je pokračovaním Dievčaťa zo 6E. A poslednou knihou alebo boxom kníh je darček od mojej kamarátky Veroniky. Tá mi trošku oneskorene (niežeby mi to vadilo) kúpila na moje 20. narodeniny 12 Doctors, 12 Stories, 12 Postcards. Hádajte, kto skoro skákal radosťou v kaviarni? Ja!!! Lebo toto je jeden z najlepších darčekov, aké som kedy dostala. Prvú poviedku som už čítala a neviem sa dočkať, kedy budem pokračovať.



Tak to sú moje prírastky za január. Dúfam, že sa vám páčili. Ak ste niečo zo spomínaných titulov čítali, napíšte mi, čo si o nej myslíte. 



2 komentáre:

  1. Outlander je fajn kniha,bolo tam par miest ktoré ma bavili menej ale určite si chcem prečítať aj dvojku :) Pekné kúsky.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fuuha toľko úžasných kníh, najmä tie Doctor who, tie ti skutočne závidím, vyzerajú skvelo!!

    OdpovedaťOdstrániť