nedeľa 10. januára 2016

TBR • 2016


Už v tohtoročnej výzve som spomínala, že v tento rok mám isté čitateľské ciele. Chcem prečítať viac klasiky, fantasy, kvalitnej prózy a tiež aj anglických kníh. Mnohé z týchto kníh som si doma nahromadila v ostatných rokoch. Avšak akurát som z nich sem tam zotrela prach. No do môjho predstavzatia mnohé z nich zapadajú a preto som sa rozhodla prečítať týchto tridsať titulov. Sú tam anglické tituly, posledné diely sérií, klasiky, môj prvý Murakami, rôzna próza atď. Je to všehochuť kníh, ku ktorým som rozhodnutá sa tento rok dopracovať. A mojom cieli vám budem určite informovať!

1.  Maybe Someday
2.  Confess
3. Hra o tróny
4. Bloodlines
5. Magnus Chase & the Sword of Summer
6.  Druhá strieborná kniha snov
7.  The Retribution of Mara Dyer
8.  Dievča vo vlaku
9.  Tess z D’Urbervillovcov
10.  Pani Bovaryová
11.  Tajomný ostrov
12.  Carrie
13.  Do poklidné modři
14.  The Outsiders
15.  Obchodníci s nádejou
16.  Pýcha a predsudok
17. Baby z Brooklynu: Angie
18. Korisť
19. Mastičkár
20. Podivuhodné a krásné soužení Avy Levander
21.  Nórske drevo
22.  Príšerne nahlas a neuveriteľne blízko
23.  Potrhaná křídla
24.  Milenec z temnôt
25.  Angelika: Markíza anjelov
26.  Zber kostí
27.  Chlapec v pásikavom pyžame
28.  Utorky s Morriem
29.  Všetky skvelé miesta
30.  Odpusť mi, Leonard Peacock


4 komentáre:

  1. Také jsem si napsala svoji TBR na tento rok, akorát ta moje se skládá pouze z knih, které mám doma v knihovně. Navíc jsem si napsala pouze půlku toho co ty, tak doufám, že to zvládnu :)
    Budu držet palce při zdolávání tvé TBR :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moje sú tiež z mojej poličky, chcem sa k nim preto dostať. Budem ti držať palce pri tvojom TBR, ďakujem za komentár. :)

      Odstrániť
  2. Pěkný seznam, líbí se mi, že to je takové různorodé :-) Taky mám v plánu letos zařadit více klasiky :-) A jestli přelouskáš Paní Bovaryovou, jsi dobrá, protože ta kniha mě unudila k smrti :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      Uvidím, čo na ňu poviem, dúfam, že sa k nej dostanem, čo najskôr :)

      Odstrániť