RECENZIA: Alice Claytonová - Nabíječ

Autor: Alice Clayton
Originálny názov: Nabíječ
Vydavateľstvo: Mladá fronta
Počet strán: 280
Séria: Cocktail
Hodnotenie na Goodreads: 4.14

Caroline sa sťahuje do svojho nového bytu v San Franciscu. Nádherný byt, ktorý jej prenajala jej šéfka Jillian má len jedinú nevýhodu. Každý večer sa jej nový sused pokúša svojou posteľou preraziť do jej bytu. On a jeho nočné spoločníčky Caroline nedajú spať a márne jej pripomínajú, čo jej chýba. Ale má skvelého kocúra Clida, ktorý jej verným spoločníkom a tiež dve najlepšie kamošky, ktoré by nevymenila za nič na svete. Všetko sa však mení, keď jej sused, ktorého začala volať Nabíjač, je najlepším priateľom snúbenca jej šéfky. Simon je fotograf, ktorý cestuje po celom svete a jeho nová susedka ho vie pekne vytočiť. Ich prvé stretnutie skončilo hádkou, no je to len začiatok. Lebo tenké steny a spoločný okruh priateľov ich nenávisti veľmi nepomáha...

Nabíječ, ktorý vyšiel v angličtine pred pár rokmi pod názvom Wallbanger, spravil celkom rozrouch v svete literatúry. Hlavne v teda v oblasti ženskej literatúry, kde v prívale samej erotiky zaujal komickou stránkou. Niežeby ste v ňom také scény nenašli, no vtip je zastúpený viac. Alice Clayton sa pohrala s vcelku s jednoduchým príbehom, kde sa ona prisťahuje do nového doma a musí sa vysporiadať s otravným susedom, a bum zaľúbia sa. No počkať, také jednoduché to nebolo, pretože sa to poriadne zamotalo. Jednoducho má táto kniha bavila, pretože má, čo ponúknuť. Skvelé spracovanie, perfektné postavy, vtip a dobrý námet. Čítala som ju vo vlaku, keď som cestovala do Košíc a poviem vám, že som sa riadne nasmiala. Pani oproti sa na mňa neustále dívala, že čo mi je také smiešne.

K žiadnej postave nepomôžem povedať, že by ma nebavila. Autorka ich skvelo predstavila a ich príbehy som si užívala. Caroline nemôžem nazvať inak, ako správnou babou. Veselá, inteligentná, správne šialená a vtipná. Tie je rozhovory s Clidom a hlášky, ktoré občas vypustila ma zrážali do kolien. Vlastne, ten kocúr bol asi najlepší z celej knihy, neviem si pomôcť. Simon, ja neviem, ale tento chlap bol skvelý. Neviem síce kde takých vyrábajú, no hneď by som takého brala. Proste dokonalý chlap! Tvorili krásny párik, ktorý sa tak dopĺňal. Boli taký zlatí, milí, pekní, jednoducho ideálny párik. Takže s postavami som bola veľmi spokojná. Nielen tie hlavné, ale aj vedľajšie boli skvelé. Proste dokopy zapadli ako skladačka a na svete bol ich dokonalý príbeh!

Nabíjač je skvelá kniha, ktorá možno nie je literárny skvost. Ale je to kniha, ktorá pobaví a zaujme. Dámske publikum si určite príde na svoje. Príbeh taktiež zaujme a postavy na tom nebudú o nič horšie. Alice Clayton je skvelá spisovateľka, ktorá túto knihu urobila perfektnou. Mňa to bavilo, čítanie som si užila, pobavilo ma a určite tento román môžem odporučiť ďalej. Ak ste ju ešte nečítali, určite to skúste. Je to čítanie na pár hodín, ktoré pobaví. Príbeh Caroline a Simona pokračuje v druhom diele s názvom Roštenka, ktorý som si následne prečítala, ale Nabíjač je rozhodne lepší. No ak chcete vedieť, ako sa ich vzťah vyvíja ďalej, rozhodne si ho prečítajte. Nabíjača hodnotím piatimi hviezdičkami!

Za poskytnutie recenzného výtlačku ďakujem internetovému kníhkupectvu preskoly.sk