utorok, 8. decembra 2015

Mesačná chvastačka - november 2015

 
Mesačnú chvastačku má na svedomí Judit!

November bol na knižky v celku bohatý. Tiež som ich aj dosť prečítala, ale ku koncu novembra a začiatku ďalšieho mi čoraz viac ubúdal čas na blogovanie a čítanie. Škola, poznáte to. Seminárky, skúšky, prezentácie atď. Pribudlo mi veľa recenzákov, ktoré som už všetky prečítala, ale zrecenzovala len dve. Bohužiaľ nemám moc čas. Ale tak štvrtok večer by som už mohla čosi pridať. Poďme na to!

Na začiatku mesiaca mi prišli októbrové knižky z Ikaru, ktoré skôr nestihli prísť, ale obe sa mi páčili. Nech sneží mi privodilo vianočnú náladu a Bety som sa nevedela dočkať, lebo Alfa bola skvelá. Potom koncom mesiaca mi od nich prišli Listy do neba, ktoré som včera dočítala a vy sa môžete tešít na recenziu. Kopu kníh mi prišlo zo Slovartu. Najprv mi prišla vytlačená verzia Len to nikomu nepovedz a následne aj hotová verzia a tá kniha bola skvelá, určite po nej siahnite. Potom mi prišiel veľký balík kníh, ktoré vydali a všetky sa mi veľmi páčili. Mohli by občas aj niečo zlé vydať, nech potom nevyzerám, že sa mi všetko páči. Prišli mi knižky Tanec pre Luciu Frey, Sedem minút po polnoci, To prejde a Milujem, koho chcem. Môžete sa tešiť na recenzie!


Ďalej tu mám päť ďalších kníh, ktoré som narozdiel od predchádzajúcich prečítané nemám, teda okrem jednej. Bola som zase v knižnici a v poslednej kope vyradených kníh som našla Cestu na Mesiac od Julesa Verna (pekne si kopím jeho knihy) a Annu zo Zeleného domu, ktorú som sa konečne odhodlala prečítať. Tam sa chcem venovať hlavne prekladu, keďže som v škole počula veľa kritiky na starší preklad. Potom mi prišiel posledný narodeninový darček a to od Mati. Je to kniha Me and Earl and the Dying Girl, ktorú som už prečítala a bola fakt dobrá. Dievča vo vlaku som vyhrala u Ľuboša a veľmi ma mrzí, že som sa k nej ešte nedostala, lebo som o nej počula samé dobré veci. A poslednou knihou je Neobyčajné putovanie fakíra uviaznutého v skriti z Ikea, ktorú som objavila v kníhkupectve za dve eurá a nemohla som ju tam nechať. 


To sú moje novembrové knihy, dúfam, že som vás aspoň niektorými inšpirovala a dúfam, že sa už čoskoro uvidíme pri ďalšom článku. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára