nedeľa, 22. novembra 2015

Romantika na 3x

V posledných pár mesiacoch som prečítala veľa kníh, mnohé z nich boli dobré a niektoré boli slabšie. Čítala som po anglicky, po slovensky a venovala sa aj rôznym žánrom. Viaceré boli romantické, fantasy atď. A tiež to bola svetová literatúra aj tiež aj slovenská próza. Z týchto kníh som vybrala 3 romány, ktoré sú patria new adult, young adult alebo jednoducho romantika. Boli totiž výborné a vy si ich musíte prečítať!
Jamie McGuire - Sladké zabudnutie

Určite ste už počuli o Jamie McGuire, ktorú preslávili viaceré série, z ktorých niektoré vyšli aj v slovenskom preklade. Jej asi najznámejšou knihou je Krásna katastrofa, kde sa čitateľ stretáva s Travisom Maddoxom. Na úspechu tohto románu postavila ja ďalšiu sériu. Travis má totiž 4 bratov, ktorí si získali srdcia čitateliek. Ja som sa dostala k prvému dielu a to k Sladkému zabudnutiu. Veľmi som sa na to tešila a tá kniha bola jednoducho výborná. To, že to bolo skvelo napísané, to je automatické, od Jamie už ani nič iné ani nečakám. Ale táto kniha bola brutálna, po dočítaní som si povedala, že tak toto som nečakala, lebo to bol slušný mind-fuck. Mala som tušenie, že niečo vážne nám autorka tají a ono sa z toho vykľulo toto. A počas čítania som zase zatúžila po tetovaní. Trent ako výborný tatér, ktorý tetoval aj hlavnú hrdinku Cami. Celkovo táto kniha mala skvelú atmosféru, perfektný námet, správnu dávku napätia a úžasných hrdinov! Moje hodnotenie je päť hviezdičiek a určite vám túto knihu odporúčam!



Christina Lauren - Božský bastard

Knihy Christiny Lauren začalo vydávať české vydavateľstvo Jota a získali si aj slovenské čitateľky. Postupné sa niektoré jej knihy dočkávajú aj slovenského prekladu, ale Božský bastard bol výborný. Rovno poviem, že od vtedy som čítala Rozkošného zvrhlíka, ktorý bol skvelý. Ale naspäť k bastardovi. Príbeh je o Chloe Mills, ktorej chýba už len kúsok k dokončeniu MBA. Problémom je však jej neznesiteľný šéf Bennett Ryan. Ten sa po rokoch vrátil do Ameriky a Chloe poriadne znepríjemňuje život. Bolo to zábavné a veľmi rýchle čítanie. Strašne ma to bavilo, hoci Bennett bol taký trkas, normálne by som ho kopla! Bol to proste arogantný bastard! Ale bol mi sympatický, bavil ma a rovnako aj Chloe. Dokopy boli skvelí a mali výborné scény. Nešlo tam len o erotiku, ale bol tam príbeh, čo bolo výborné. Opäť si to zaslúžilo päť hviezdičiek a aj moje odporúčanie!


Abbi Glines - Zájsť priďaleko

Poslednou knihou, ktorú vám chcem odporučiť som prečítala expresne rýchlo a veľmi som si ju užila. Je ňou Zájsť priďaleko od Abbi Glines. Prečítala som ju v priebehu niekoľkých hodín a fakt ma bavila. Už predtým si ma Abbi získala knihou The Vincent Boys, ktorá bola fakt výborná. Rozsiahla séria Rosemary Beach dostala perfektný prvý diel. Príbeh bol o Blaire, ktorá stratila mamu a tým aj strechu nad hlavou. Preto sa musí presťahovať na Floridu, kde žije jej otec, ktorý je však momentálne mimo domu. A tak sa dostane do domu Rusha, ktorý je synom rockovej hviezdy a otcovej novej manželky. Medzi smotánku Blaire určite nezapadá, ale možno obaja zájdu priďaleko... Tak toto bolo super! Bavila som sa, postavy boli výborné a jednoducho sa to hýbalo. Nebolo tam nič také, čo by mala nebavilo. Blaire bola super baba, ktorá vlastní zbraň, tak pozor na ňu! Ale ten koniec, omg... To bolo skvelé a otrasné zároveň. Po tomto budete chcieť druhý diel! Hodnotenie je päť hviezdičiek a vrelo odporúčam!

Dúfam, že sa vám moje romantické odporúčania páčili a vidíme sa pri ďalšom článku! 

1 komentár: