streda, 23. septembra 2015

3. blogové narodeniny



Približne pred tromi rokmi som objavila svet knižných blogerov. Už vtedy ma pohlcoval svet knižných hrdinov a zbožňovala som útek do nadprirodzeného sveta. Blogy mi pomohli objaviť neuveriteľné množstvo kníh, o ktorých som v živote nepočula. Zároveň som získala možnosť spoznať mnohých z vás - kolegov blogerov. Preto vám chcem všetkým poďakovať za návštevnosť 83 043, za 1 078 komentárov a 355 lajkov facebookovej stránky. 

Ako poďakovanie mám pre vás pripravenú súťaž o dve knihy - Kódex Tieňolovcov a Zakázanú lásku, ktoré venovalo vydavateľstvo Slovart. Ak sa chcete zapojiť, stačí ak ste zo Slovenskej republiky, máte viac ako 13 rokov a vypíšete tento formulár.
Môžete sa zapojiť do 12. októbra. 



1 komentár:

  1. Prajem všetko najlepšie k narodeninám blogu a ešte veľa skvelých článok! Súťaž je super, zapojila som sa no a uvidí sa, či budem mať šťastie :-)

    OdpovedaťOdstrániť