utorok, 18. augusta 2015

Knihomoli v Narnii

Ôsmeho augusta sa uskutočnil ďalší tohtoročný zraz. Tentokrát to bolo v Bratislave a organizoval ho Filip z webu Fantasyknihy. Nad účasťou na tomto zraze som veľmi dlho uvažovalo, hlavne kvôli finačnej stránke. No keď sa mali zúčastniť aj ľudia z vydavateľstiev a českí blogeri. Preto som sa rozhodla ísť tam a rozhodne to neľutujem. Od nás z Martina do Bratislavy to je celkom dlhá štreka a myslím, že z domáceho osadenstva sme spolu so Zuzkou cestovali najdlhšie. Ale neboli sme samé, keďže sa pridala Mara, Maťka, Maggie, Andrejka, Neliss a Emma. V Blave nás čakala obrovská banda ľudí, ktorých menovať nebudem, lebo by som tu bola do tretej ráno a ja ráno idem do roboty :).
Zakotvili sme v podniku Narnia, kde sme mali rezervačku a bolo tam celkom fajn (aj keď im chýba čapovaný radler) a naozaj sme sa bavili. Mali sme kvíz, kde sme mohli vyhrať samé zaujímavé ceny. Zúčastnila sa aj Ninka Protušová, autorka Čiernej schránky, ktorá je strašne zlatý človiečik a odstala som od nej nádherné podpísané záložky. Ďalej vám program opisovať nebudem, lebo sme sa bavili, kecali, fotili, ovievali (lebo to teplo), menili knihy a oberali Vojtu o záložky.

Ale bol to vážne obrovský zraz a teším sa na ďalší :)

Celá zostava, ale menovať nebudem, môžte hádať :D

No a Johny okrem toho, že robil fotky možné-nemožné, nám spravil aj takúto peknú :)

A moje úlovky:
Nórske drevo mi doniesla Maťka, keďže ju našla za 2€ a ja som túto knihu chcela, bola to skvelá kúpa. Ostatné knižky mi darovala Sue, za čo jej ešte raz veeeľmi pekne ďakujem :3

Dôležitejšie sú ale záložky, lebo sú úplne dokonalé a je ich 22 :3
14 je od Vojtu z Knižného kukátka, po ktorým som veľmi dlho túžila a konečne ich mám :3
Sherlocka som dostala od Zuzky, dve vedľa neho sú od Ninky Protušovej a zvyšok od Maggie, Maťky a Majky :D

2 komentáre:

  1. Tie záložky by som tiež veľmi chcela, hlavne tú s Pascalom. ❤ :) Myslíš, že aj mne by nejaké poslal? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. V tom tričku tu sedím aj teraz a dlavím čipsy...A čudujem sa sama sebe, že ešte viem ako blogger funguje :D

    OdpovedaťOdstrániť