nedeľa 19. júla 2015

Štedrosť knižnice #23

Toto meme má na svedomí Maťa.

Už dlhšie som si npoežičala nič z knižnice len tak, že by som si chcela niečo prečítať a nechcem to mať doma. V piatok som bola v meste a bola som vrátiť knižky a v ten deň som na webe videla, že majú nové knihy, ktoré vyzerali veľmi lákavo. A takto to dopadlo :3


Katarína Vargová - Šura
Po tejto knižôčke som dlhšie pokukovala. Vlastne už odvtedy ako vyšla. Autorka mala v Martine aj besedu, preto je táto kniha podpísaná a nemohla som ju v knižnici nechať. Rovno vám tiež poviem, že ju už prečítala. Bolo to rýchle a krásne čítanie. Knižka si vyslúžila hodnotenie 4/5.

Alex Scarrow - Absolútna vojna
Milujem Jazdcov! Táto séria je úplne skvelá a tretí diel bol dokonalý. Štvrtý, ktorý nedávno vyšiel bude dúfam tiež veľmi dobrý. Keď ho prečítam, môžete sa tešiť na nejaký sumár venovaný týmto dvom dielom.

Deborah Harknessová - Kniha života
Príbehy o čarodejnici a vedkyni Diane Bishopovej a jej upírom priateľovi Matthewovi Clairmontovi pokračujú v treťom diele série. Mne sa prvé dva diely veľmi páčili a neviem sa dočkať tohto, určite to bude perfektné!

Rebecca Donovan - Na konci s dychom
Uvažovala som nad tým, či si mám prečítať tretí diel série Dych. Prvé dva diely neboli katastrofálne, ale bol to čistý priemer. Preto som ich posunula ďalej a rozhodla sa požičať si trojku z knižnice. A keď ju tam mali, no tak nezober to!

Čo ste si v knižnici naposledy ukoristili vy?

2 komentáre:

  1. Z Jazdcov času som čítala prvé dva diely, ale dvojka ma až tak nebavila. Trilógia Deborah Harknessová je skvelá, v Knihe života sa máš rozhodne na čo tešiť :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No Kika neviem, posledný diel Dychu určite nebude pre teba. Ak si chcela prefackať Emmu, tak teraz ju budeš chcieť asi zavraždiť. Vieš že mám túto sériu rada, ale aj pre mňa bola trojka moc :D ale ja ti fandím. Ty to zvládneš a prečítaš :D

    OdpovedaťOdstrániť