RECENZIA: Gail McHugová - Pulz

Autor: Gail McHughová
Originálny názov: Pulse
Počet strán: 400
Séria: Stretnutie
Hodnotenie na Goodreads: 4.31
Hodnotenie: 2,5/5

Emily je úplne zničená. Jej bývalý priateľ Dillon ju úplne zruinoval, rozbil a polámal na tisíc kúskov. No jej odhodlanie zotrváva a preto sa rozhodne získať späť Gavina, muža, ktorý si ju získal na prvý pohľad. Dúfa v to, že jej lásku stále opätuje a odpustí jej. Gavin má zlomené srdce a preto sa odišiel do ústrania s cieľom zabudnúť. Svet bez Emily ho ničí a nemá zmysel. Ona preto musí v sebe nájsť odvahu, aby mohla zachrániť ich vzťah a mohla sa opäť oddávať vášni, ktorá panuje medzi ňou a Gavinom. Avšak nie je to jednoduché, obzvlášť vtedy, keď Dillon ešte nepovedal posledné slovo a stále predstavuje hrozbu!

Pred pár mesiacmi vyšlo Stretnutie od Gail McHughovej, na ktoré som sa tešila, no čakala som niečo viac. O Pulze som počula lepšie veci, no dostala som až žalostne málo. Na konci Stretnutia som moc nerozumela, prečo má vyjsť ďalší diel. Stačili by dve-tri kapitoly a úplne by to stačilo ako klasický happy end. No nie, vyšlo ďalšie pokračovanie, preto som sa rozhodla, že to skúsim a možno to bude lepšie. Avšak toho som sa nedočkala. Pulz nemal zlý námet či hlavnú myšlienku. Celkovo bol príbeh dobrý, ale mnoho aspektov ho robilo nudným a predvídavým. Zároveň mi vadili hluché miesta a tiež aj preklad, ktorý bol hrozný a knihu skôr poškodil.

Pri postavách som si tiež našla viaceré výhrady. Prišli mi plytké, nezaujímavé a hlúpe. O Emily si myslím, že keď sa rozdával zdravý rozum, tak ona asi trhala mihalnice. Jej rozhodnutia a správanie mi liezli na nervy, jednoducho mi vôbec nesadla a veľmi ma iritovala. Gavin bol v pohode. Asi ako jediný sa mi pozdával, bol vtipný a mal skvelé úsmevné momenty, ktorými si ma získal. Spolu boli v pohode, boli milý pár, aj keď Emily má vedela vážne vytočiť. Bol tam jeden wtf moment, pre ktorý by som autorku zavraždila, lebo ma skoro porazilo. Ale beriem to pozitívne, výrazne to ovplyvnilo môj názor na celú knihu k lepšiemu. A Dillon, tento chlap bol hrozný idiot! Ja nechápem ako môže byť niekto taký odporný, lebo mňa doslova znechutil.

Keby som mala Pulz spolu so Stretnutím odporučiť, tak určite niekomu, kto má rád romantiku, no kvalita pre neho nie je podmienkou. Autorsky totiž Gail McHugh podľa mňa zlyhala. Mohlo to byť lepšie, avšak vadilo mi veľa hluchých miest, zbytočných momentov a hlúpych postáv. Ďalej už spomínaný príklad, ktorý ešte viac poškodil knihu. Táto spisovateľka ma zatiaľ veľmi nezaujala a pri jej ďalších knihách sa ešte rozhodnem, či sa do nich pustím. Ak máte radi romantiku, určite skúste aj túto sériu, ktorá vás môže zaujať vtipnými momentmi a niekoľkými naozaj nečakanými zvratmi, čiže stvorená na letný oddych!

Knihu si môžete kúpiť na tejto stránke