streda 22. júla 2015

Leto s Rickom Riordanom!


Ahojte! Opäť je leto v plnom prúde a mňa napadol jeden projekt, ktorý určite poteší fanúšikov kníh Ricka Riordana. Pre toto krásne a horúce obdobie som sa rozhodla nanovo prečítať si Percyho Jacksona a následne pokračovať s jeho spin-off sériou, ku ktorej som sa ešte nedostala, Bohovia Olympu. 


Na každú z týchto kníh sa môžete tešiť, pretože svoj názor vyjadrím v recenzii. Celý tento projekt sponzoruje vydavateľstvo Fragment, za čo im veľmi pekne ďakujem. No čo z toho budete mať vy? Koncom septembra vychádza záverečný diel Bohov Olympu s podtitulom Krv polobohov a vy si o ňu budete môcť zasúťažiť!

Ak máte chuť sa zapojiť do čítania, určite neváhajte. Ja začnem v najbližších dňoch a to, ako si počítam budete môcť sledovať na Instagrame, Facebooku a Goodreads

3 komentáre:

  1. Rereding nechystám (kopí sa mi priveľa kníh na prečítanie, takže nemám čas znovu čítať to, čo som už čítala), ale pokračujem 3 časťou zo série Bohovia Olympu s názvom Znamenie Atény, tak sa pridám k tebe aspoň týmto dielom (a aj 4-tým, ak sa mi ho podarí zohnať v knižnici a prečítať do konca prázdnin). Inak recenzie na prvé dva diely mám na blogu :-)
    http://kmkbookworld.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Určite sa pridám, nie v lete, ale pridám sa :D Kúpila som si totiž Zlodeja blesku v angličtinééé :3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty jo, já bych toho Percyho mohla taky vlastně začít číst, když ho máme doma, že ju? :D Teda jako, ne že bych nezačala, přečtla jsem asi dva díly, ale asi si to dám zase od začátku, protože skleroza nebolí :)

    OdpovedaťOdstrániť