utorok, 14. júla 2015

Knižný zraz v Martine a mnoho ďalších...

Približne pred rokom som organizovala prvý väčší zraz a hneď ako skončila škola som sa pustila do ďalšieho. Príprava bola náročná, keďže som pozvala veľa ľudí a mnoho z nich sľúbilo účasť. Pôvodne sme sa mali stretnúť v počte 26, no nakoniec nás bolo 18. Poviem vám, že všetkých nájsť a skoordinovať vlaky, tak to dalo zabrať. Ale vyplatilo sa!

Sedeli sme opäť raz v milovanej Keste. Pripravila som kvíz, takže sa súťažilo. A tiež kecalo, bavilo fotilo, pilo, jedlo... Prebrali sme všetky novinky, knihy, filmy, pripravované novinky atď. Samozrejme si spravili aj x fotiek a pobehali kníhkupectvá. Skvelé bolo, že prišli ľudia, ktorí na zraze ešte neboli a pôvodne mali prísť aj Kačč s Filipom z ČR. 

Odniesla som si strašne veľa kníh, čo doteraz nechápem. Jednu knižku som dostala a to První čarodejovo pravidlo, ktorú mi venoval Ľuboš, za čo mu ešte raz veľmi pekne ďakujem. Ďalej som vymenila Roštěnku, Etiketu a špionáž a Zaľúbenú hypnotizérku. A kúpila som celé anglické Bloodlines. Plus mi Báška požičala Grey od E. L. James a práve to čítam a je to veeľmi fajn!

Viac vám hovoriť nejdem, lebo už tu bolo povedané v iných reportoch. Rada by som však poďakovala všetkým blogerom, pretože vytvorili skvelú atmosféru a bol to jeden z najlepších zrazov!

Moje úlovky :3


Všetci pohromade :3
 horný rad -Ľuboš, ja, Sima, Mara, Domčo, Luu, Neliss, Kristy, Maťka, Báška
spodný rad - Terezka, Natali, Naty, Frankkie, Natalie, Zet, Kristín, Emmaline

selfie treba

a selfie s mojou drahou Majkou 

Ale, týmto zrazom moje stretávanie neskončilo. Od veľkého zrazu, ktorý bol 2. júla som sa už dvakrát stretla s ďalšími blogermi. V utorok som bola na káve s Domčom, keď som bola v Prievidzi.
Aj tu padla selfíe!

Najlepšie nakoniec! V pondelok som sa vybrala do Trenčíne, kde som mala taký mini zraz s Báškou, Marou, Maggie a Maťkou. A poviem vám, tak toto bola najlepší, najúžasnejší, najdokonalejší zraz ever! A švác!

Tu tých selfie bolo až moc :D

A to už je koniec! 

10 komentárov:

  1. Som rada že som sa až z Košíc dotrepala do Martina, no najviac som rada že som za vami prišla do Trenčína. Kedže viem ako skvele bolo, a ako som si tento deň s vami užila, neváhala by som a prišla by som opäť aj do Bratislavy :)
    Ďakujem veľmi pekne za skvelé zážitky s vami!!
    XO

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja ďakujem, že si bola :* musíme ísť najbližšie k tebe :D

      Odstrániť
    2. Príďte, príďte, aj ja sa poteším :-) Košice sú teraz síce rozkopané na cimpr-campr, ale dá sa :-)

      Odstrániť
  2. Na to ti poviem iba jedno #Švác! :D
    Ale nie :D bolo skvelo, a určite musíme čoskoro zopakovať :D Nakoniec ako mi bolo ľúto, že som neišla do Martina, tak som rada, že aspoň tento Trenčín vyšiel a parádne sme si ho užili :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Švác moja! Mega bolo a som straaašne happy, že som ťa konečne videla! :3

      Odstrániť
    2. #Švác ;)
      Aj ja :3 Že to konečne vyšlo! A dokonca ani to cestovanie nebolo také strašné :D Ako, bolo parádne :D tak som sa už dlho nesmiala :D tento deň bol rozhodne jedným z najlepších za prázdniny :D (dúfam, že ešte nejaké dny podobné tomuto pribudnú :D )

      Odstrániť
  3. Bola si v PD a ani si sa neozvala no pekne, to si zapamätám... :D ale nie, niekedy dáme stretko.. a prinesiem ti aj Hot Boys. Skvelý článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to bolo také spontanné, že som hodinu pred odchodom nepísala Domčovi, či nedáme kávu :D na ostatných som nemyslela :D ale určite dojdem a pokecáme ;)

      Odstrániť
  4. Myslíš, že i napíšeš recenzi na Grey? Docela by mě zajímal tvůj názor ^__^
    Jinak jsem ráda, že se vám sraz vydařil :)

    OdpovedaťOdstrániť