pondelok 29. júna 2015

Mesačná chvastačka - jún 2015

Toto meme má na svedomí Judit.

Jún ubehol ako voda. Ja som si už užívala sladké voľno, ale zároveň som sa pripravovala na prijímacie skúšky. Bohužiaľ, aj napriek tomu, že som sa učila celý rok, na vysnenú školu ma nezobrali. Nevadí, nevedia o čo prichádzajú a tak nastúpim do Bystrice, a hádam to tam bude dáko vyzerať. V posledných dňoch som začala pripravovať knižný zraz, ktorý bude druhého júla u nás v Martine a tiež som začala brigádovať v tlačiarni. A teraz sa presuňme ku knihám, ktorých je celkovo dvanásť.

Začnem knihami, ktoré som si kúpila. Tentokrát sú dve a opäť raz som si ich zaobstarala na Facebooku (však, čo by som bez tých skupín robila.) Prvá je knižka Seduktor od Sofie Vitalle. Po tejto knižke som už dlhšie pokukovala a teším sa, keď si ju prečítam. Druhou knižkou je Ružový trojuholník od Jozefa Heribaan, na ktorý som tiež veľmi zvedavá. Je to ďalšia kniha, ktorá rozoberú tematiku LGBT, takže uvidíme aké to bude. 

Ďalej tu mám kopu kníh z vydavateľstiev. Prvou knihou je Hrej vabank, čo je záverečný diel série The Game od Emmy Hart. Túto knižku som prečítala cestou z Bratislavy a bola veľmi chytľavá a môžte sa tešiť za recenziu, ktorá bude dúfam čoskoro. Ďalej tu mám dve knihy z Ikaru a to Vodopád a Muža menom Ove. Vodopád sa mi nepáčil, môj názor nájdete v recenzii a bohužiaľ túto knihu doma momentálne nemám, preto vám ju nemôžem ukázať. Ove sa svojej recenzie tiež dočká, no môžem súhlasiť s názorom väčšiny, že to bola mimoriadne vydarená kniha. Potom tu mám paperbackové vydanie Divergencie, ktoré som dostala zo Slovartu za súťaž (vôbec nemám doma už tri verzie a som stále rovnako zbláznená do Tobiasa!) Spolu s Divergenciou mi prišla kniha Smrť panien, ktorú som nutne potrebovala na prijímačky, ale bola som švorc. Musím vyjadriť Slovartu veľké ĎAKUJEM, že mi ju poslali, pretože práve túto knihu som na prijímačkach mala a bez jej prečítania by som to nezvládla. Na konci mesiaca sa mi od nich prišli ešte dve novinky a to Mesto nebeského ohňa a Posledná obeť. Mesto bolo ako vždy geniálne! Nemohla som sa odtrhnúť a bol to jednoducho skvelý čitateľský zážitok, ktorý ma núti prečítať si celé Nástroje smrteľníkov a Pekelné stroje odznova. Poslednú obeť, alias posledný diel Upírskej akadémie, práve čítam a veľmi sa mi to páči. Na obe tieto knihy budú už čoskoro recenzie. Poslednou knižkou je Punková princezná sa vracia, ktorú som včera zrecenzovala a za ňu ďakujem kníhkupectvu preskoly.sk



Toto boli moje knihy za jún. Dúfam, že si užijete prichádzajúce leto a uvidíme sa mnohých (dúfam) knižných zrazoch!

5 komentárov:

  1. Moc pěkné knihy! Divergence v paperbacku? Já mám jen jedno české vydání a tuto sérii zbožňuju stejně jako Tobiase :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Seduktora som asi pred týždňom dočítala..:) Je to úplne super kniha a teším sa na pokračovanie.. Och keby mne tak niekto posielal knihy,.:D to ti závidím. A divergencia to je moja srdcovka ako HG ktoré som asi už 3 krát celé čítala.. ale doma nemám ani jedno. U mňa všetko istí knižnica zatiaľ. :) Musím si nájsť bohatého muža! :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekné prírastky! O_O nad Divergenciou v paperbacku ešte stále slintám... :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  4. VA 6 si plánujem dokúpiť 8) No bojím sa prečítať TMI 6 8D Neviem sa dokopať ako k 5ke nieže ešte ten posledný diel.

    OdpovedaťOdstrániť