sobota, 27. júna 2015

Kúzelná knihovnička #3

Milý Univeráci, približne pred polrokom som sa chválila mojou krásnou knihovničkou. Dnes som ju zreorganizovala, pretriedila a upratala, čo znamená, že ju chcem ukázať aj vám.
Toto meme vymyslela Abyss. 

Takto krásne vyzerá moja knihovnička :3

A teraz náhľad na poličku, po poličke.

Na tejto poličke sú anglické knihy a niekoľko obľúbených kníh

Tu sú moje obľúbené série plus prvé dva diely Sukuby

Ďalšia polička, mimochodom posledná knižka, ktorá nie je moc viditeľná je Krásna katastrofa

Ďalšia polička, kde mám rôzne drobnôstky ako záložky, oznamká atď...

Polica bez spomínaných drobnôstok

Policam kde prevažujú slovenskí autori, ale nájde sa aj pár výnimiek

Ďalšia polica, kde je môj pohár menom zo stužkovej, bohužiaľ drží len silou vole a pásky, lebo som šikovná a rozbila som ho. A na tejto polici mi neustále vzniká dvojrad, aj keď tentokrát som ho trošku zregulovala.



Ďalšia





Možno si vravíte, kde mám Divergenciu, Narniu, Harryho Pottera atď. Tieto knižky sa mi už do knižnice nezmestili, preto majú vlastnú policu nad mojím stolom a pri učení vedia zaujať moje oči.



Detail na moje fangirl náhrdelníky - dve drozdajky, Okay, Tardis a Dary smrti

Momentálne mám v poličke cez 308 kníh (plus mínus, pri polici mám asi 50 kníh, ktoré sa mi rátať nechce). Čiže od poslednej knihovničky mi pribudlo viac ako 50 kníh. 
Dúfam, že sa vám článok páčil a vidíme sa nabudúce ;).


10 komentárov:

  1. Uplne ti zavidim vsetky knihy (hlavne celu seriu VA :(() :D aj tie nahrdelniky! :D krasa krasa :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :* tie náhradelníky Aliexpress :D

      Odstrániť
  2. Akože niektoré knihy by som ti hneď ukradla. Závidím ti tú celú Upírsku akadémiu, neskutočne :D Skvelé knihy a pekne poukladané :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. takžé nakoniec nie si lenivá....
    :D najviac sa ale smejem na tom Potterovi, to si tie chúďatá tenké mohla dať na vrch...a mohla by si čím skôr prečítať to Príšerne nahlas...nech viem či sa do toho púšťať O:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som :D trvalo mi to a kým to dosiahlo finálnu podobu, skoro som ošedivela :D
      a harry, no čo ja viem, takto sa mi to viac pozdávalo :D
      kvôli tebe sa o to pokúsim čo najskôr :D

      Odstrániť
  4. Wááu.. Neskutočné.. Teraz už len čakať na muža milionára.. :DD
    Môžem otázku? Koľko mesačne kupuješ knížok alebo koľko investuješ? A ako dlho už ''zbieraš'' (neviem, ako to napísať) knížky? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :D
      no zbieram to už tak desať rokov, ale ako som začala blogovať, tak z tej necelej stovky kníh sa stali tri. Kupujem si niečo každý mesiac, nezvyknem míňať veľa, slovenské preklady skôr vymením alebo vyhliadnem akciu. Viac peňazí skôr dám do anglických. :D

      Odstrániť
  5. Nádhera! Máš krásnou knihovničku a skvěle utříděnou. Velká chvála! Já bohužel ještě nemám takovou krásnou knihovnu, takže moje knížečky bydlí, kde se dá. Máš skvělý výběh knih, máme dost knih podobných nebo máš hodně knih, které bych chtěla :D

    OdpovedaťOdstrániť