piatok, 3. apríla 2015

Mesačná chvastačka - marec 2015

Toto meme má na svedomí Judit

Pôvodne som sa chcela pochváliť mojimi marcovými prírastkami vo videu, no bohužiaľ zdravie mi to nedovolilo. Včerajšok som strávila v posteli, nebolo mi vôbec dobre a dnes to tiež nie je ideálne, ale určite mi je lepšie. Ale presuňme sa ku knihám, ktoré mi pribudli. Ako vždy som tie toľko kníh nečakala, ale stalo sa. A priznávam, že tento mesiac je trošku "varáčkovský".

Začneme vymenenými knihami. Hneď začiatkom mesiaca sa mi podarila jedna výborná výmena, kde som získala Fangirl od Rainbow Rowell. Na túto knihu si už dlhšie brúsim zuby a dúfam, že sa mi podarí ju prečítať pred slovenským vydaním. Ďalšou knihou je prvý Džínsový denník v originálnom vydaní, ktorý už dlhšie zháňam, keďže milujem túto sériu a prvý diel mi chýbal. Poslednou z vymenených je Prežila som svet. Túto som tiež už dávnejšie čítala, ale chcela som ju mať doma a prečítať si ju znova. Ozvala som sa na jeden inzerát, ktorý nevyšiel, ale následne ma kontaktovala iná pani a tu už výmena vyšla, takže hurá, konečne ju mám. 
Samozrejme niečo som si aj kúpila. Aj keď by som mala šetriť, ale týmto som neodolala. Prvou knihou je Amsterdam od Iana McEwan, ktorú som našla na Martinuse za štyri eurá a keďže túto knihu potrebujem mať prečítanú na príjímačky, tak som si ju kúpila a už aj prečítala. Ku nákupu som prihodila Dech od Sarah Crossen, ktorý si chcem už dlhšie prečítať a za sumu dve eurá by to tam nechal asi len idiot. Ďalšia kniha je Naum od Michala Hvoreckého, čo bola úplne náhodná kúpa. V škole mi bolo zle a preto som odišla skôr. A keďže som mala ešte nejakú tú chvíľu, kým prišiel autobus, vbehla som do Prioru. A tam som našla túto krásku za dve eurá, čo som tam nemohla nechať a túto knihu som si fakt užila. Poslednou knihou je Sprevádzačka, ktorú si chcem ešte raz prečítať a kúpila som si ju za odmenu za písomné maturity.

Teraz sa dostávame ku recenzným výtlačkom, ktorých je zas požehnane. Prvá prišla Adaptácia od Mirky Varáčkovej, ktorú som dostala od vydavateľstva Slovart. Túto knihu som mala možnosť čítať už vo februári a bola neskutočne dobrá, takže ju vrelo odporúčam. A ešte taká maličkosť, na prebale nájdete dve moje hlášky z recenzií, z čoho som fakt nadšená. Ďalšou knihou je 21. deň od Kass Morgan. Túto knihu mám v češtinu a je z kníhkupectva preskoly.sk, už ju mám prečítanú a recenziu nájdete na blogu. Druhá šanca je kniha od Michala Škrombára, ktorý mi túto knižku poskytol na recenziu. Je to príbeh od začínajúceho autora, ktorý má svalovú dystrofiu a aj napriek tomu napísal knihu. Mám ju práve rozčítanú, aj keď v nej momentálne pauzujem, je to celkom fajn čítanie, hoci nejaké výhrady som si našla.  Ďalej tu mám dve knihy z Fragmentu a to Malý princ a Arkádia: Precitnutie. Malého princa som už prečítala, na recenzii pracujem, ale nepáči sa mi veľkosť, lebo si myslela, že to bude to ňuňu malé vydanie, takže to skúsim vymeniť za to menšie alebo niečo podobné. Šiestou knihou je Zbohom, nevinnosť, čo bolo celkom fajn čítanie a ďakujem zaň Ikaru, recenziu nájdete na blogu. Poslednou knihou, ktorá prišla v posledných dňoch je A je tu zas od Timura Vermesa, opäť z kníhkupectva preskoly.sk. Túto knihu mám tiež rozčítanú a poviem vám, máte sa na čo tešiť!

To sú knihy za marec, vidíme sa opäť o mesiac! :*


4 komentáre:

  1. Nádherný Malý princ:). To budeš mít hned přečtené:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné přírůstky ! Fangirl mám doma, ale ještě jsem se k její četě nedostala :( A knihu ech jsem si včera objednala, jsem na její příběh moc zvědavá. doufám, že až knihy přečteš, napíšeš na ně recenze. Moc ráda si tvůj názor přečtu :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To ňuňu malé vydanie Malého princa mám, ale to vydali Mladé letá. Tiež sa mi páči viac, pretože sú v ňom aj originálne ilustrácie. :) Som zvedavá na recenziu Druhej šance, už sa teším. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jeej džínsový denník, moja srdcovka najväčšia. Odporúčam všetky časti TheBookLady

    OdpovedaťOdstrániť