streda 4. marca 2015

Divergentná giveaway!


Divergencia dobila svet! Knižná trilógia, ktorá je postupne uvádzaná aj do filmovej podoby sa dočkala ohromného úspechu aj u nás na Slovensku. Vydavateľstvo Slovart pri príležitosti uvedenia filmovej Rezistencie prichystalo nové vydanie každého dielu, spojených do nádherného boxu. A ja v spolupráci s nimi som pre vás prichystala súťaž, kde dvaja z vás môžu tieto boxy vyhrať!

Čo preto urobiť?

Stačí, ak ste zo Slovenskej republiky a do 19. marca vyplníte formulár, ktorý nájdete uvedený nižšie. 

SÚŤAŽNÝ FORMULÁR

SÚŤAŽNÝ FORMULÁR

SÚŤAŽNÝ FORMULÁR

Ešte niekoľko obrázkov, aby ste vedeli, že súťaže sa naozaj oplatí zúčastniť!





Za poskytnutie cien ďakujem vydavateľstvu Slovart

10 komentárov:

  1. Moje pôvodné knihy sa už rozpadávajú, čo sú také čítané :D tak keď dávaš knihy zadarmo... :D :D Danke :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Výborný nápad, zapojila som sa :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to jake supeer :D tie otazky tiez :) a obaalkyyy :333

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ako sa môžem zapojiť do súťaže a odpovedať na otázky o knihe, ktorú som nečítala??? :/ na tie knihy sa fakt strašne moc teším...počula som, že sú totálne perfektné...a keď je tu konečne súťaž o ne, nemôžem sa zapojiť, lebo neviem správne odpovede :/ ten formulár som vyplnila, síce náhodne, ale vyplnila...snáď to vyjde :/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tieto som akurát dnes obzerala v martinuse, vyzerali dokonalo..:) dobrý nápad ako vybrať víťaza - pomocou formuláru, len škoda pre tých, čo knihy zatiaľ nečítali..:/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aaach, až teraz som si uvedomila, že toto sú vlastne slovenské knižky. Nevadí. Dnes som toti v obchode stála pri cudzojazyčnej literatúre a v origináli majú presne toto isté vydanie s identickými obálkami. Navyše ma napadli sorávne odpovede na 2otázky, čo som nevedela poriadne..dnes som očividne riadne unavená. :-D čo už, ostáva mi dúfať, že sa mi pošťastí ako prim, ktorá mala tiež podobné šance ako ja, až na to že moje vylosovanie by prinieslo opačné pocity. :-D

    OdpovedaťOdstrániť