štvrtok 29. januára 2015

On My Wishlist #25

Meme z dielne blogu Book Chick City. Jeho cieľom je ukázať knihy, ktoré by ste si chceli prečítať či kúpiť. Môžu to byť staršie knihy ale aj novinky, ktoré ešte nevyšli. 

Už niekoľko týždňov, či vlastne mesiacov som už nepridala wishlist. Nenapadali mi žiadne knihy, ktoré by som akútne chcela. Ale teraz v období, keď sa maturity a prijímacie skúšky na vysokú školu blížia mám hneď šesť kníh. Sú to knihy, ktoré som nemala v pláne čítať vôbec alebo som si ich "šetrila" na horšie časy. Týchto šesť románov však mám mám prečítať a naštudovať si ich na prijímačku na jednu nemenovanú vysokú školu. 




Tých to šesť kníh sa môže nachádzať na mojej prijímacej skúške a mojou úlohou je ich prečítať. The Nigger of the Narcissus je prvou z týchto kníh. Nikdy som o nej nepočula, ale to čom si zatiaľ zistila, vyzerá zaujímavo. The Virgin Suicides je iný prípad. Viacerí zahraniční booktuberi o tejto knihe vraveli, ako perfektnej a už dlhšie ma lákala. Tiež k tomu pomohlo vydanie v slovenskom preklade. To Kill a Mockingbird je kniha, ktorú myslím nemusím predstavovať. Už dlhšie si ju chcem prečítať a teraz mám konečne šancu. Emmu od Austenovej som mala v pláne čítať až po Pýche a predsudku, ale nevadí, prečítam si ju skôr. Anglickú verziu som si už kúpila a slovenskú máme doma, tak môžem začať. The Kite Runner je kniha, o ktorej som netušila, ale poznala som autora, lebo som videla iné jeho diela v knižnici. Avšak zaujala ma svojou anotáciou a asi by som sa k nej dostala čo najskôr, preto som sa aj dohodla s Iparkom o zaslanie recenzného výtlačku. Amsterdam je opäť prípad, keď poznám autora, ale nie knihu samotnú. Ian McEwan má na konte Pokánie, ktoré som videla vo februári a bolo perfektné.
Takže toto sú knihy, ktorým sa budem venovať v najbližších mesiacoch. Ak by ste mali typy, kde sa mi podarí knihy zohnať lacnejšie, určite mi dajte vedieť a tiež mi napíšte, či by ste chceli recenziu na niektorú z vymenovaných. 



3 komentáre:

  1. Pokaždé, když si nově uvědomím, že je Pokání od McEwana, tak mám vzhledem k jeho ostatním knížkám znovu šok :D Na Amsterdam se chystám celkem dlouho :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ani jednu neznám, ale všechny vypadají moc hezky :)

    OdpovedaťOdstrániť