streda 31. decembra 2014

Kúzelná knihovnička #2


Milí čitatelia, už minulý rok som vám v podobnom článku predstavovala svoju knižnicu. Po roku sa naozaj veľmi zmenila, či už tvarom (je pohybovateľná), ale aj množstvom a obsahom. Preto vám ju predstavím poličku za poličkou. Ale najprv pohľad na moju knižnicu :3




Prvou poličkou je táto, kde sú prevažne dystópie s výnimkou Narnie, kde aj tak chýbajú dva diely, lebo som ich požičala. Niektoré ďalšie takto orientované knihy mám aj inde, ale tu je prevažná väčšina. 

 Ďalšia je prevažne romantická a niekoľko z nich je aj podpísaných. Avšak chýbajú mi tu dve knihy od Nicholasa Sparksa, ktoré som požičala, ale momentálne netuším ako ich tam napchám, lebo na ne nie je pristor. 



Táto polica má dve podoby, fotkou, oznamkami a záložkami a bez nich. Sú to hlavne knihy zo Slovartu a CooBoo s jednou ikarovskou výnimkou. 


Ďalšia polica je trošku dvojradová, lebo mám málo miesta. Takže vpredu sú anglické paperbacky a slovenské paperbacky. 

Románová polička...



Ďalšia polička, kde sú knihy v dvojrade :)

Predposledná polička

A záverečná mišungová polica :D


A shelfie musí byť :3


Dokopy je to 254 kníh. Tento rok som prečítala 170 kníh (teda bude to 170, keď v priebehu najbližšej hodiny dočítam Sabriel) a pribudlo mi 135 kníh. Tento rok bol určite iný tým, že sme konečne usporiadali knižné zrazy, aby sa blogeri spoznali aj normálne a nie len cez sociálne siete. Zatiaľ myslím, že to malo úspech a ja som z nich nadšená.
Na záver by som chcela poďakovať vám za nádherný spoločný rok, za to, že ste boli celý rok takí milí, podporovali ste ma a za všetky komentáre, lajky, zhliadnutia... ĎAKUJEM

8 komentárov:

  1. Ach krása :3.. len sa tak pozerať na tú kopu kníh :3..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Akože nestíham sa čudovať! :) Krása :3 :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Teda já závidím! Krásné knížky, krásná knihovnička! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Máš krásnou knihovničku! A plnou takový krásných kousků. 254 knih, to je fakt úctyhodné číslo. Já ani nevím, kolik knížek doma mám, nějak mě to nenapadlo to zkusit počítat. Možná to brzo napravím. :D :) Nejvíc knížek ti závidím v té CooBoo/Slovart poličce, jop. Tam máš samé skvělé kousky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aká krásna knižnica.. a koľko skvelých kníh ! ... ale daj si pozor, viem tvoju adresu ! :D :D Slovart/cooboo polička top!

    OdpovedaťOdstrániť