pondelok, 29. decembra 2014

Knižný zraz v Žiline

Myslím, že na naše knižné zrazy ste už zvyknutí a tiež aj na reporty z nich. Dnes som sa zúčastnila Knižného zrazu v Žiline, ktorý zorganizovala Neliss. Cestovala som so Zet Nikee, s ktorou mám taký pocit nás dali tie vlaky dokopy. Počkali sme na Frankkie, Neliss, Naty, Lily, a Knižné maniačky, Smiley a Robertu. Potom prišla Maťka Luu Filipom (áno, prvý chlap sa zúčastnil nášho babinca, takže vyzývam aj ostatných), moja drahá oslávenkyňa Mara z Knižného neba a na záver prišli Lyn so Moonlight. Vybrali sme sa do Mirage, kde je Martinuse a prebrali sme čo majú v ponuke. Ďalšou zastávkou bolo jedlo, lebo obed sa blížil a my sme museli doplniť energiu. Poslednou zastávkou bola Kesta, ktorú všetci zbožňujeme v Martine a najnovšie už aj v Žiline. Pochutili sme si na kávičke či koláčiku a oddali sme sa zrazovaniu. Najprv sme si odovzdali darčeky, pretože niektorí z nás si priniesli vianočné darčeky pre iných blogerov. Ďalším bodom programu bol Knižný Santa (po kikušiacky, Knižný Ježiško), ktoré ho má tiež na svedomí Neliss. Predmetom tohto bolo, že každý z nás (alebo kto chcel) mal doniesť jednu knihu, ktorú mal venovať inému blogerovi , a takto som ja posunula ďalej Potomkov, ktorí skončili u Frankkie a ja som dostala, zhodou okolností tiež od nej, Stratený svet v Podzemí. Rozdávanie kníh však neskončilo, pretože Lyn a Moon si pre nás nachystali súťaž a mne sa podarilo vyhrať knihu Danteho holka, po ktorej som už dlhšie pokukovala.
My so Zet a Nikee sme sa už museli pobrať, lebo nám išiel vlak, ale ostatní sa ešte zastavili v Panta Rhei. Tento zraz bol úžasný a mám naň skvelé spomienky, takže ďakujem všetkým zúčastnením a vidíme sa na ďalšom zraze (a asi ho budem mať na krku ja, tak všetci príďte!)

A fotky nájdete nižšie: 




horný rad zľava Naty, ja, Terezka, Luu, Nikee, Neliss,, Lyn, Filip, Moon, Mara a Maťka
spodný rad zľava Naty, Zet, Lily a Frankkie

A tu sme až trošku neskoro zistili, že Maťka a Nikee sa vybrali zaplatiť :)

Vlaková selfie (Zet, Nikee a moja maličkosť)

A moje úlovky :3
Danteho holka - výhra v súťaži
Dievča zo 6E - vianočný darček od Maťky
Stratený svet v Podzemí - Knižný Santa
Benedict Cumberbatch - požičané od Maťky

8 komentárov:

  1. Joooj strašne ma mrzí, že som neprišla. Ale nabudúce 100 percentne sa vidíme. A najmä, keď organizuje Kikuška, tak to si nenechám ujsť :33.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jeeej, report.:D Aj ja idem čosi napísať.:D Rozhodne bolo super.:) Takže sa teším na tvoj.:3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďalší zraz bude v BA a povinne sa všetci dotrepete :D ja ani neviem, ako som sa s Matúšom dostala do Žiliny :D Najprv sme šli na chatu, potom do ZA a potom späť na chatu, no hrôza :D po ceste späť sa dal vidieť na ceste akurát rak veľký prd :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha, dobre :D. Hocikedy, ale najprv zmaturujem. Ale do Martina sa neopovážiš neprísť, čakám ťa. :D

      Odstrániť
    2. Tam prídem :D idú mi tam lepšie spoje ako do ZA :D to mi ide len jeden rýchlik zo Šurian, takže pohodááá :D a kedy bude v Martine? :D len prosím, nech je to nejaký rozumný dátum potom :D

      Odstrániť
    3. Jún alebo júl, to už bude od vás záležať :)

      Odstrániť