streda 12. novembra 2014

Štedrosť knižnice #22


Milujem knihy a knižnice. TO už z mojich nekončiacich príspevkov dobre viete. Momentálne mám požičianých neskutočne veľa kníh. Ale to by som nebola ja, keby som pri požičiavaní povinnej literatúry pre sestru nenašla dve knihy, ktoré som tam nechať nemohla. 


Cecelia Ahern - S láskou Rosie
Od tejto autorky som čítala knihu PS: Milujem ťa, ktorá bola perfektná. Na S láskou Rosie som sa tešila už dlhšie a jej filmová verzia ide pomaly do kín s úžasnou Lily Collins a Samom Claffinom. No kto by odolal...

Gemma Burgess - Baby z Brooklynu: Pia
Judit a viacerí ďalší túto knihu vychvaľovali, mňa naozaj zaujala anotácia a keď som ju videla v knižnici takú samú smutnú... A už ju mám aj prečítanú a bola skvelá.

Pôvodne som si myslela, že dĺžka tohto článku bude končiť tu. Ale to by som dnes nemohla ísť do našej knižnice a nájsť toto. Priznám sa, že to som sa ešte krotila, pretože by som si požičala minimálne 7 ďalších kníh, ale aj ostatným treba niečo nechať. O:)


Soman Chainani - Škola dobra a zla
O tejto knihe mi básnila Maťa a keď som ju tam videla nevinne položenú, musela som ju mať!

Alex Scarrow - Jazdci časom: Kód apokalypsy
Milujem túto sériu, druhý diel skončil fakt mega a toto bude proste úžasné :3.

Lois Lowry - Darca
Viete ako dlho bažím po tejto knihe? Dlho a teraz koniec! :3

Rick Yancey - Piata vlna
Prosím pekne túto knihu som tam videla už pred pár dňami, ale úspešne som jej odolala, ale už som ju tam nemohla nechať.

Tak to je všetko a to som tam nechala Neptúnovho syna, Znamenie Atény, Čísla 1,2 3, Hru, Žiadostivosť...


9 komentárov:

  1. Fíha, tak tá naša veru také kúsky nemá :D A ak aj má niečo nové, tak väčšinou to, čo som čítala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež ma na Školu dobra a zla nalákala Maťa, že o nej toľko básnila :D ale fakt sa mi páči, teraz ju čítam a naozaj je to originálne a proste také rozprávkové a kúzelné :3 naozaj neľutujem, že som to kúpila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. S láskou Rosie mám doma a veľmi sa na ňu teším a ako vídím som rada že nie som jedina ktorá sa musi krotiť keď si požičiava knihy z knižnice :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Darcu som už držala v rukách a potom som si to rozmyslela.. :D Nevadí :D ! S láskou Rosie by som si prečítala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvelé knihy! A samozrejme pekne napísaný príspevok! Prosím,ak dočítaš školu dobra a zla,neurobila by si prosím recenziu? :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já chci taky tak dobré knihy :( Skvělé kousky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Závidím takú knižnicu :)....teda máš čo čítať-naozaj krásne kúsky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Oooh, skvelé úlovky!:) Rosie, Školu, Piu, Darcu by som tiež určite brala.:)

    OdpovedaťOdstrániť