nedeľa 30. novembra 2014

Mesačná chvastačka - NOVEMBER 2014

Toto meme má na svedomí Judit

November je za nami a preto som si pre vás prichystala prehľad kníh, ktoré mi za tento mesiac pribudli. Tento mesiac však nemám čas ani chuť točiť video, preto to dens bude formou písaného slova. Preto by sme aj mohli začať. Za november mi pribudlo osem kníh, čo taký akurát počet po poslednej chvastačka, ktorá bola obrovská. 
Začala by som kúpenými knihami, ktoré sú tentokrát dve. Prvou je Čarodějka stínů od Kalayny Price, ktorú som kúpila za približne dve eurá. Hoci som ju ešte nečítala, neskutočne sa na ňu teším a verím, že si ju užijem. Ďalšou knihou je Bodaj bi! od Tomáša Uleja, ktorej som jednoducho som nemohla odolať. U nás v Martine totiž bola s týmto autorom beseda, takže som si ju dala aj podpísať a tiež som prečítala a môžem ju vrelo odporučiť. Ďalšou a zároveň poslednou skupinou sú recenzné výtlačky, ktorých tentokrát šesť. Prvou z nich je Eleanor & Park od Rainbow Rowell, kotrá bola perfektná a neskutočne som si ju užila. Zároveň za ňu ďakujem vydavateľstvu Ikar a recenziu nájdete tu. Ďalšími dvomi knihami sú Pekáč buchet od Kateřiny Petrusovej, ktorá bola veľmi vtipné čítanie a Život jedna báseň od Colleen Hooverovej, ktorú som čítala len vo štvrtok a zhltla som ju za pár hodín a tiež si poriadne poplakala. Za obe tieto knihy ďakujem internetovému kníhkupectvu Preškoly.sk. Saeculum Ursuly Poznianski je kniha, ktorú mi poslalo vydavateľstvo Fragment, no žiaľ ešte som ju nestihla prečítať. Poslednými dvomi knihami sú Let v oblacích a Ona z vydavateľstva Galatea, z ktorých som už som jednu prečítala a druhú ešte nie. Okrem kníh som tento mesiac získala originálnu tašku za zberateľské kalendáriky z Martinus.sk. Okrem toho som získala vysnenú spoluprácu s vydavateľstvom Slovart, čo je úplne perfektné a keď som sa túto novinu dozvedela tancovala som po izbe a výskala radosťou.
To je za tento mesiac všetko, dúfam, že sa vám článok páčil a vidíme sa na konci decembra s poslednou chvastačkou tohto roku.


5 komentárov:

  1. Pekné kusky....Ja som si nedavno objednala ON tak som zvedava čo to bude za knihu :D a rada by som si kupila aj Saeculum :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Rozhodně chci Saeculum a Život jedna báseň :) Pěkáč buchet i Eleanor a Park se mi moc líbily :)
    Gratuluji k nové spolupráci :) Dovedu si představit tvůj nadšený tanec, chovala bych se stejně, kdybych navázala spolupráci :) :D
    Pěkné přírůstky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Život jedna báseň bolo fajn :D prečítala som to za štyri hodky, síce som neplakala, ale je to príjemná oddychovka :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Saeculum si chcem veľmi prečítať. :D
    Pekná hromádka.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na Eleanor a Parka se také chystám :)

    OdpovedaťOdstrániť