streda, 8. októbra 2014

TAYLOR SWIFT BOOK TAG


Neviem či som vám niekedy vravela, že zbožňujem hudbu Taylor Swift. Tak áno, som  ňou posadnutá a mp4-ke mám neskutočné množstvo jej piesní. A minule som tak pozerala svojich obľúbených booktuberov, keď tu mi vybehlo nové videl Kat z Katytastic a to Taylor Swift Book Tag. No tak to som nemohla odolať!

1. We Are Never Ever Getting Back Together - vyber knihu alebo sériu, o ktorej si si myslel, že ju zbožňuješ, ale potom sa s ňou chcel rozísť (lebo sa to tak veľmi pokazilo).
Tak tu vyberám Kto je Mara Dyerová od Michelle Hodkin. Záver tej knihy bol proste otrasný a autorka by si za to zaslúžila neviem čo. A ešte nás aj takto napínať s tretím dielom a jeho vydaním.

2. Red - vyber knihu, ktorá má červenú obálku.
Moja milovaná Upírska akadémia! Celá séria má nádherné červené obálky, ktoré sú dokonalé.

3. The Best Day - vyber knihu, ktorá ťa robí smutným až nostalgickým.
Narnia! Milujem túto sériu, to je prvá séria, ktorú som prečítala a budem ju čítať ešte aj na smrteľnej posteli. 

4. Love Story - kniha, ktorá má zakázanú lásku.
Pri spomienke na klip tejto piesne ma napadol Romeo a Júlia od Shakespeara. Nádherná klasika, ktorá sa mi veľmi páčila.

5. I Knew You Were Trouble - vyber zlú postavu, pri ktorej si nemôžeš pomôcť ale zbožňuješ ju.
Warner z Roztrieštenej. Tento chlap ma vytočil nespočetne veľakrát, ale aj tak ho zbožňujem. Ešte tak vedieť prečo.

6. Innocent - vyber knihu, ktorej čítanie ti niekto pokazil, pretože ti prezradil koniec
Experiment! Na tento tag ma inšpirovala Kat z Katytastic a v jednom videu prezradila koniec Experimentu. Celý čas ako som knihu čítala som sa modlila aby to tak nebolo. Nepomohlo!

7. Everything Has Changed - vyber postavu, ktorá prešla od začiatku knihu do konca k najväčšej zmene
Willow zo Šťastnej sedmičky. Myslím, že od toho aká bola na začiatku sa veľmi zmenila. Či už svojou starosťou o iných alebo správaním

8. You Belong With Me - Kniha, ktorej vydania sa nevieš dočkať
Mesto nebeského ohňa! Áno, ja potrebujem vedieť ako skončí a dočkať sa slovenského vydania, tak to je ako za trest. 

9. Forever and Always - vyber svoj obľúbený knižný pár
Gwendolyn a Gideon z Drahokamov. Túto sériu som ešte nedočítala, ale prvé dva diely boli úžasné a hlavné postavy sú spolu dokonalé. A hlavne tam nie je žiadny trápny milostný trojuholník

10. Come Back, Be Here - vyber knihu, ktorú nechceš požičať nikomu, lebo by ti moc chýbala
Charlieho malé tajomstvá, túto knihu naozaj nerada požičiavam, lebo je moja obľúbená. A neskutočne dokonalá :3. 

BONUS SONGS:
11. Teardrops of my Guitar - kniha, pri ktorej si plakala. A veľa.
Letná záhrada od Pauliny Simmons. Pri konci tejto dokonalej série som sa neubránila slzám. Bol to koniec a ja som nedokázala povedať zbohom tým dokonalým postavám. 

12. Shake it off - kniha, ktorú miluješ tak veľmi, že si nevšímaš všetky hejty
Na vine sú hviezdy od Johna Greena! Táto kniha je jemne kontroverzná kvôli svojmu námetu. Mňa a zvyšných deväťdesiat percent ľudí, ktorí to čítali to však netrápi a zbožňujeme to ďalej. 

Ďalej nominujem: Maru, Zuzku, Kristy, Natalie, Ľuboša a Maťu!

Tiež som pre vás pripravila playlist spomínaných piesní.

6 komentárov:

  1. jáááj ty jedna :D kukám kukám, začínam riadkom Ďalej nominujem... ostávam pri tých slovách a vduchu si hovorím , prosím len mňa nie , a bác :D
    ale Taylor mám rád :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Narnie je opravdu nostalgická, stejně tak i HP. Gwendolyn a Gideon.. Awww to je úžasný pár! A s posledním bodem rozhodně souhlasím. Hvězdy jsou dokonalé a prostě ignoruji všechno, co o tom smýšlí negativně :D Jinak skvělý tag, krásné spojení hudba a knih :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Keď budem mať čas (nehovorím to stále? - ale teraz fakt čas nemám), tak určite napíšem tento TAG :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem.. Sa teším, lebo mám pocit, že by som sa zapojila aj tak :D Super TAG :) ! Môžme na smrteľnej posteli čítať spolu.. ešte musím, ale dokúpiť diely :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Maru mám hrozně ráda, ale cliffhangery jsou tam neskutečné :D A doufám, že vyjde třetí díl, protože jestli ne, tak mě tom vážně, ale vážně rozladí!
    Nevím, jaké má Vampýrská akademie slovenské obálky, ale ty české jsou neskutečně příšerné a mně se vůůůůbec nelíbí :D Ale obsah je dokonalý!!
    Alianci mělo vyspoilováno hodně lidí...já ne a miluju ten konec! Nekecám. Je podle mě jediný správný...
    Ten, kdo stojí v koutě je úplně úžasná kniha, kterou jsem četla nedávno a pořád mi leží v hlavě :)
    Poslední díl Nástrojů smrti taky potřebuju už :D Chci mít Clary z krku, neboť ji fakt nemám ráda :D Ale série je dokonalá :)
    BTW...díky za tvé komentáře ve formuláři k mé soutěži :) moc mě potěšily :) Tvůj blog se mi též líbí a vypadá to, že píšeš články přesně podle mého gusta! :) Díky! Budu se sem vracet :) Je skvělé, že při soutěži funguje objevování blogů oboustranně :)

    OdpovedaťOdstrániť