sobota, 25. októbra 2014

On My Wishlist #24

Meme z dielne blogu Book Chick City. Jeho cieľom je ukázať knihy, ktoré by ste si chceli prečítať či kúpiť. Môžu to byť staršie knihy ale aj novinky, ktoré ešte nevyšli. 

Nie, naozaj vidíte dobre. Medzi posledným a týmto Wishlistom je rozdiel pár týždňov a to je na moju lenivosť čo povedať. A o mesiac mám narodky, tak tieto knihy by ma potešili. O:)


James Dashner - Labyrint: Útěk
Filmový Maze Runner dobýva kiná a žne úspechy a už teraz je sľúbené filmové pokračovanie. Prvý diel knižnej série vydalo české YOLi a na túto knihu si neskutočne brúsim zuby, určite bude perfektná!


Tamara Tainová - Dievča, ktoré sa bálo sovy
Neviem koľko z vás pozná autorku Tamaru Tainovú, ktorú tiež zahaľuje rúško tajomstva jej mena, keďže píše pod pseudonymom. Mňa si získala hneď svojou prvou knihou Je to inak, mami..., ktorá bola bez debaty skvelá. A na jej štvrtý román sa neuveriteľne teším tiež.


Brandon Sanderson - Metalurg
Majster Sanderson si ma získal pri Ritmatikovi a preto do Metalurga idem s tým, že si ho neuveriteľne užijem.A už len tá obálka...



4 komentáre:

  1. Ach, Labyrint, tam si chcem pozrieť film a uvidím, či budem náladu na knihu, dystópie ma už trochu omrzeli.:D Ale Metalurga si určite chcem prečítať.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Labyrint doporučuji, je to hodně dobrá knížka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som sa rozhodla prečítať si Labyrint, až keď si pozriem všetky filmy. Bola som na jednotku v kine (óóó, úžasný Dylan!!!) a bolo to úplne že brutálne. Chcem ísť určite aj na dvojku, ale nechcem vedieť, čo sa stane, takže knihy odkladám na neskôr.
    Metalurg má inak brutálnu obálku :D možno si to raz kúpim: :D

    OdpovedaťOdstrániť