piatok, 12. septembra 2014

Štedrosť knižnice #21


Asi už všetci viete, že mám taký menší problém. Nedokážem sa v knižnici udržať na uzde a vždy si niečo požičiam. V posledných pár týždňoch som ti toho priniesla požehnane a to som už aj niečo vrátila. Samozrejme aj požičala. Preto mám momentálne požičaných 12 kníh.


Mia Pilsner - Bolo to z lásky
Táto kniha je jednou z troch, ktoré som si priniesla iba dnes, uvidíme, či sa mi bude páčiť.

Marika Lacik & Rolo Osvald - Trpela som potichu
Príbeh ženy, ktorá emigrovala do Švédska, čo ma veľmi zaujíma a moc sa na to teším

Enja Rúčková - Karambol
Túto knihu som už stihla prečítať, ale chce ju čítať aj moja sestra a tiež sa ju chystám zrecenzovať.

Kristína Mišovičová - Čakanka
Posledná kniha, ktorú som si dnes priniesla a uvidíme aká bude.

Kendare Blake -Antibohyně
Antibohoňu a aj viaceré knihy som si pred približne tromi týždňami požičala pri jednom nálete do knižnice, kde som pobrala veľa noviniek. Takže sa moc teším a keďže túto knihu nemali ešte obalená, tetuška bola taká zlatá, že mi ju požičala aj tak.

Kendare Blake - Anna krví oděná
Anna je rovnaký prípad ako Antibohyňa a práve ju čítam.

Lucia Sasková - Zlatokopka
Zlatokopka je úlovok z našej obecnej knižnice (vôbec som ju nekupovala do knižnice ja) a zaujala ma anotácia, takže uvidíme.

Colleen Houcková - Tigrov osud
MILUJEM Tigriu ságu a až teraz sa mi podarilo nájsť štvrtý diel v knižnici. Ale teraz ju konečne mám a moc sa na ňu teším.

Ransom Riggs - Podivné město
Keď som požičiavala túto knihu, bolo to asi dva týždne po jej vydaní a naša knižnica sa vážne prekonala. A budem ju už čoskoro čítať, pretože ju už má niekto rezervovaný a vy sa môžte tešiť na recenziu.

Peter Larangis - Stratení v Babylone
Prvý diel zo série Sedem divov sveta sa mi celkom páčil a dvojku som tam proste nemohla nechať.

Heather Webberová - Zamilovaní až po uši
Táto kniha bola aj v poslednej Štedrosti, len sa mi ju ešte nepodarilo prečítať, hoci sa na ňu moc teším.

Scott Spencer - Nekonečná láska
Túto knihu som zobrala len tak na skúšku a som zvedavá, či mi sadne.

Pridávam sem ešte jednu fotku, kde sú moje výpožičky asi z spred dvoch týždňov. To len preto, aby ste vedeli, že nie som normálna. (Kvalitu si prosím nevšímajte, je to fotené mobilom a veľmi rýchlo.)

7 komentárov:

  1. Nekonečnú lásku si "raz" (v ďalekej budúcnosti :'D) prečítam :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sice mám trochu jiný vkus, ale souhlasím s tím, že takové hromady jsem schopná mít doma :D :) I když dřív jsem v tom byla horší než teď, teď se krotím a už jsem to trochu vyčetla :D :) Ale hezkou hroádku máš doma, tak snad se ti ty knížky budou líbit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Som zvedavá čo povieš na Nekonečnú lásku, a kedy to stihneš prečitať prosim ťa pretože ja mam vypožičane len tri knihy na dva mesiace, z knižnice a keby mam tuto kopu prečitať za dva mesiace tak neviem či im polovicu nevratim :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Som zvedavá na recenziu na Karambol.:) A to aj ja chcem, aby sme mali v knižnici knihy ako Anna alebo Antibohyně!:D

    OdpovedaťOdstrániť