sobota, 20. septembra 2014

On My Wishlist #23


Meme z dielne blogu Book Chick City. Jeho cieľom je ukázať knihy, ktoré by ste si chceli prečítať či kúpiť. Môžu to byť staršie knihy ale aj novinky, ktoré ešte nevyšli. 

Keď sa tak dívam na posledný zverejnený wishlist, tak ma až strasie z toho aká neporiadna a lenivá som. Prosím pekne bolo piateho apríla a dnes je 20. september. A to je môj wishlist nekončiaca listina, ktorá keby sa spísala bola by dlhšia než Transsibírska magistrála. Dnes vám preto ukážem tri knižné novinky, po ktorých aktuálne stále pokukujem.


Zuzka Šulajová - Džínsový denník 4
Neviem koľkokrát som už spomínala, že dlhé roky milujem knižky od Zuzky Šulajovej a hlavne sériu Džínsový denník. 23. septembra vychádza už štvrtý diel, ktorého sa neviem dočkať a pravdepodobne ho zhltnem za jednu noc. 


Veronica Rossi - Do poklidné modři
Séria Pod nekonečnou oblohou patrí medzi moje obľúbené dystópie. Tretieho dielu sa pravdepodobne (teda skôr určite) v slovenčine nedočkáme, preto ma veľmi potešilo, že v Česku ho vydajú. Kniha vyšla v posledných pár dňoch a ja sa neviem dočkať ako príbeh Arie a Sokola skončí.


Lois Lowry - Darca
Táto kniha žne úspechy už dve desaťročia a konečne sme sa dočkali aj slovenského vydania, o ktoré sa spolu s úžasnou obálkou postaralo vydavateľstvo Artforum. Okrem toho sa filmová verzia tohto dystopického románu práve dostáva do kín a tiež si odnáša skvelé hodnotenia. Takže takúto úžasnú knihu proste musím mať. 

6 komentárov:

  1. Darcu tiež chcem :) Ale hlavne Denník :3 Toho sa už neviem dočkať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Do poklidné modři chcem aj ja, len si musím ešte kúpiť druhý diel :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Druhý diel bol fakt dobrý, len je strašne drahý :/

      Odstrániť
  3. Darca je úžasný film, a tiež chcem čítať knihu :D
    A Denník tiež neskutočne chcem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Do poklidné modři nevypadá špatně.. :)

    OdpovedaťOdstrániť