utorok, 23. septembra 2014

Dva roky Universu!! What??

Písal sa rok 2012, keď som pri náhodnom brázdení internetov narazila na, pre mňa vtedy neznámi, článok na knižnom blogu. Bolo to zaujímavé, tak som hľadala ďalej, však to vyzerá dobre. Milujem knihy, tak prečo neosloviť kamarátku a nespraviť si blog spolu. Tak vznikol tento blog. Už v prvom roku Natalie skončila tak som sama sebou paňou. A je tu Universe presne taký aký ho chcem mať. 

Históriu prvého roku som vám už písala v podobnom článku asi pred rokom. Ten druhý bol ešte lepší. Nie len lepší, bol úžasný. Články získali svoju finálne formu a vyzerajú lepšie, tiež myslím, že sú lepšie aj z gramatickej či štylistickej stránky. Samozrejme stále je čo zlepšovať. Tento rok bol pre blog lepší aj z grafickej stránky, blogger Domčo pre mňa spravil dva dizajny, z ktorých ten prvý pre mňa vyniesol nomináciu za grafiku pri oceneniach slovenských knižných blogerov. Ďalej mi pribudli štyri spolupráce a to s Ikarom, iParkou, Galateou a Korunou, aj im som vďačná za podporu a ochotu so mnou spolupracovať. Pribudli tiež videá, nie je ich veľa a neviem či s nimi budem pokračovať, ale mali úspech a skvelou zmenou naprieč stereotypom. Tiež by som chcela poďakovať vám, pretože ste úžasní, komentujete a návštevnosť ide stále hore, čo je pre mňa len motiváciou.

V číslach to je 374 príspevkov, 80 pravidelných čitateľov, 733 komentárov, 159 lajkov na facebooku, 210 recenzií a 48 odberateľov. Za toto si vás všetkých neskutočne vážim a som vám neuveriteľne vďačná. Jednoducho prosté ĎAKUJEM! Rada by som pre vás pripravila súťaž, mala som v pláne kúpiť knihu E-maily Coco Pinchardovej. Bohužiaľ mi to finančné prostriedky nedovolia, o túto knihu si určite zasúťažíte neskôr. Giveaway však bude, o ceny som požiadala vydavateľstvo Fragment, zatiaľ som však nedostala odpoveď. Ale keď sa dozviem, že mi knihy pošlú, tak súťaž určite spustím. 


11 komentárov: