streda, 27. augusta 2014

Trenčiansky knižný zraz

Začiatkom leta sa konal už druhý martinský zraz, kde prišli rôzni blogeri. Tentokrát sa konal ďalšie stretnutie a to v Trenčíne. Na starosť si to zobrala Maťa z blogu Svet kníh. Zo začiatku sme sa dohadovali na dátume a nakoniec zvíťazil 27. august. A tak som ráno sadla do vláčiku osobáčiku smer Vrútky, kde som prestúpila na rýchlik smer Trenčín. V ňom ma čakala Nikee (Nika) z blogu Reading makes you feel better. Trošku trvalo kým sme sa našli, ale napokon sme to zvládli a prekecali sme celú cestu. Po vystúpení sme sa našli aj s Luu (Ivkou) z Little Rambling, ktorú som veľmi rada spoznala a považujem ju za úžasnú osobu. Na stanici nás čakalo ďalších sedem knihomoliek, menovite Maťa, Naty s jej kamoškou Theres, Knižné maniačky Smiley a RoBerta_D*,Neliss a Patty. Chvíľku sme ešte čakali na Veroniku, tá bohužiaľ nedorazila, čo mi je veľmi ľúto, lebo som sa na ňu tešila. Preto sme pokračovali do reštaurácie Koruna, kde sme strávili niekoľko hodín. Najprv sme si správne knihomoľsky pokecali, potom povymieňali knihy a vrhli sme sa na súťaže, ktoré si pre nás pripravili Maťa a Naty. Začali sme trošku ťažšie a to hádaním postáv. Potom sme si objednali pizzu a po nej pokračovali ďalším kolom súťaže, tentokrát kvízom. A na záver si pre nás pripravili naozaj zákernú vec. Bolo to skladanie obálok, v ktorom som ja osobne vážne pohorela. Ale aj tak sa mi podarilo vyhrať jednu z cien a to knihu Slzy anjela, ktorú mi všetky baby na pamiatku podpísali.
Ďalším bodom programu bolo tour de kníhkupectvá. Prvé sme navštívili TK Libri, kde mali fakt dobré zľavy a ja som si ukoristila prvý diel Artemisa Fowla v perfektnom stave za bezkonkurenčných 50 centov. Ďalšou zastávkou bol Prior, kde som našla Prvý hrob napravo za jediné euro a keďže táto kniha je veľmi vtipná, nemohla som ju tam nechať. Na záver sme sa prešli k Maxu, kde je kníhkupectvo Gandalf a aj tam sme si prišli na svoje. Pomaly sa nám však krátil čas a odchody našich spojov sa blížili, tak sme sa na stanici rozlúčili. Ja som cestovala s Luu a Nikee, čiže sme kecali ďalej. Rozlúčili sme sa až vo Vrútkach a krásny deň bol za nami. 

Chcela by som babám veľmi pekne poďakovať za nádherný deň. Spoznala som skvelých ľudí a neskutočne si užila úplne všetko, preto dúfam, že sa vidíme aj ďalšom zraze. A samozrejme ste vítaní aj vy ostatní! ;)

A nižšie nájdete aj pár fotiek:

Moje úlovky, Hrob a Arty som kúpila, Teen Idol a Dôvod dýchať sú výmeny, Slzy anjela som vyhrala a Proroctví je predčasný darček k narodkým (ktoré mám na konci októbra.)

Zľava: Smiley, RoBerta, Patty, Nikee, Luu, Naty, Maťa, Neliss, Theres a ja. 
Mimochodom baby sa nevedia usmievať :D.

A takto krásne na pamiatku sa mi baby podpísali :3.

10 komentárov:

  1. Súhlasím, že bolo úplne super, musíme si to zopakovať.:)
    Musíš nás naučiť usmievať sa.:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Verím, že to bolo skvelé, je mi ľúto, že som sa nezúčastnila, ale dúfam, že budú aj ďalšie zrazy, na ktoré sa budem môcť dostať a spoznať čo najviac skvelých ľudí :-) ste tam pekné, aj keď niektoré nepoznám a Kikuš, super knihy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Musel to byt skvely sraz! A ty ulovky mas pekne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné úlovky! Koukám, že byl sraz úspěšný a sešlo se vás docela dost :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Och mne je tak ľúto, že som nebola :'(((( ... Závidím vám :D ! Ale nabudúce idem :3 !

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak, nabudúce buď Žilina alebo Košice :D hmm? :D
    To majú všade Prior len v Žiline nie?! :D Prisám vačku, sa presťahujem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Si chýbala moja, som ťa očakávala. Žilina určite :D Ak trafím do Košíc, tak prídem. No ja neviem prečo tam nie je. Ale je tam TK Libri, Martinus a Panta, to nám bude musieť stačiť. Presťahovať sa kľudne môžeš, čo ťa drží :D.

      Odstrániť
    2. Óoo ak by niekto prišiel do Košíc tak ja by som zraz určite zorganizovala, ešte zlanárim nejaké košičanky a bude :D Neboj Frankkie nie si jediná, Prior na východe nemáme vôbec :D

      Odstrániť
  7. Fajn zhrnutie ! Máš chybu v mojom odkaze, ale nemusíš to opravovať :D
    Bol to skvelý zraz a teším sa na ďalšie ;)
    Som hlavne rada, že sme postíhali vlaky cestou domov :D ( keď si vystúpila prisadli si ku mne dvaja poliaci a trošku so mnou začali kecať :D :D

    OdpovedaťOdstrániť