piatok, 15. augusta 2014

Štedrosť knižnice #20


Toto meme má na svedomí Maťa

Je to presne 56 dní od poslednej Štedrosti knižnice. A smutná správa je, že z tých kníh som prečítala až jednu (a bude na ňu recenzia, raz). Medzitým som ešte aj doniesla dve či tri knihy, ktoré som buď ešte neprečítala alebo v tom lepšom prípade prečítala. Tento týždeň som bola v knižnici dvakrát a oba razy som si priniesla po dve knihy. Jednu som prečítala, tak som ju už aj vrátila a dve priniesla. Dve posledné však som nepožila ja, ale kamoška a ona mi ich posunula, aby som na ne nemusela čakať s tým, že ich potom vrátim. A teraz sa konečne presunieme k úlovkom.


Heather Webberová - Zamilovaní až po uši
O tejto knihe som sa dozvedela od Mary, keď mi spomínala, že ju ukoristila za pár eur v Pante. A dnes som ju úplnou náhodou našla v knižnici, keď so prešla trošku inou uličkou a na konci police sa na mňa usmievalo toto. 

Ivana Furjelová - Squelé babenky
Priznám sa, že túto knihu som zobrala len tak z roztopaše a čítať ju budem až vtedy, keď budem potrebovať zabiť čas.

Eva Urbaníková - Maj ma rád
Toto je tiež prípad, že netuším prečo som to zobrala, ale Evitine sú tie lepšie z jej vydavateľstva, tak dúfam, že sa mi bude páčiť. Tie predchádzajúce boli celkom fajn oddychovky. 

Gail Carrigerová - Etiketa a špionáž
Etiketu a špionáž práve čítam a dnes ju určite dočítam. Maťa, autorka tohto meme, sa mi vyhráža, že jednoducho musím dať päť hviezdičiek. Ale to si ešte premyslím, hoci je to zatiaľ moc dobré!

Cynthia Handová - Nespútaná
Na posledný diel Nadpozemskej sa už dlhšie chystám, ale zatiaľ som sa k nej nedostala. Teraz si ju však konečne užijem a dúfam, že sa mi bude páčiť ako predchádzajúce diely. 

See you next time! :D

5 komentárov:

  1. Zamilovaná až po uši som aj ja kukala v knižnici, no potom ma brat od nej odhovoril

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tedy nevím, koho bych musela zabít, abych v naší knihovně dostala Etiketu a špionáž :D Ať se knihy dobře čtou! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nespoutanou si přečti určitě, je to dobrá série, ale nečekej od ní hodně. :) Etiketu znám, ale nečetla jsem. Já taky už dlouho nebyla v knihovně, protože není čas :/ Buď mám knihy jako recenzní výtisky, nebo si je kupuju. Takže na půjčování už není čas. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Som zvedavá ako sa ti bude páčiť Etika.. ja premýšľam, že by som si ju prečítala, tak určite dám na tvoj názor :)

    OdpovedaťOdstrániť