nedeľa, 24. augusta 2014

Get to know my Bookshelves by the Color # 6 - WHITE

Po miernej pauze pokračujem vo farbách. Tentokrát sa zameriam na krásnu bielu, ktorá na obrázku možno aj mierne splýva. Ale aj tak tu mám deväť kníh.


Prvými dvomi knihami sú E-maily Coco Pinchardovej a Láska ako prekážka od Roberta Bryndzu. Pravdepodobne viete, že tieto knihy milujem, pretože sú vtipné a skvelo sa čítajú. Určite po nich siahnite. Ďalšou je Srdcová dáma od Vity Jamborovej, ktorá bola tiež perfektná a moc som si ju užila. A ešte má aj krásnu obálku. Tieto tri knihy sú pre mňa vzácne, lebo sú podpísané a veľmi si to vážim. Štvrtou knihou je kniha Zrodení pre smrť od Gemmy Malleyovej, čo je prvý diel Deklarácie a je to celkom zaujímavá dystópia a môj úplne prvý recenzný výtlačok z Fragmentu. Proroctvo sestier od Michelle Zinkovej je kniha, ktorú som buď ja alebo sestra dostala alebo vyhrala na základnej škole. Zatiaľ som ju nečítala, ale možno raz. Problém na každé riešenie od Kerstin Gierovej je môj najnovší prírastok do knižnice. V piatok sme totiž boli kupovať knihy do našej obecnej knižnice a táto kniha stále jedno euro, preto som sa ju rozhodla kúpiť. Hádam nesklame, predsa len Drahokamy od tejto autorky sú perfektné. Prvých 100 Kass Morgan je dokonalá dystópia, ktorá si mi ma získala už knihou, ale aj seriálom. Predposlednou knihou je Príšerne nahlas a neuveriteľne blízko od Jonathana Safrana Foera, ktorú som vám ukazovala v poslednej chvastačke a bola to výmena s blogerom Domčom. A poslednou knihou, ktorou biele krásky uzavrieme sú Ukradnuté sny. Je to síce slabšia knižka, ale môže zaujať.

A na akú farbu si posvietim nabudúce? Tak to vážne netuším, ale vy sa to určite skoro dozviete :).

2 komentáre:

  1. Prečo aj u nás sa nepredáva Problém na každé riešenie? -_- Aj ja chcem! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja ti ho pošlem, keď zas niečo budem chcieť :3

    OdpovedaťOdstrániť