streda, 6. augusta 2014

Get to know my Bookshelves by the Color #5 - BLUE

 A tentokrát je na rade modrá farba, ktorej nájdete na mojich poličkách naozaj požehnane! :D




Na vrchole prvej kopy nájdete piaty diel Kroník Narnie C. S. Lewisa Dobrodružstvá lode Ranný pútnik, ktorý je súčasťou jednej z mojich najobľúbenejších sérií. Ďalšia kniha je Čierna mágia, čo je tretí diel Ríše temnoty z pera L. J. Smithovej. Tretia je kniha je druhý diel Akadémie temna - Nebezpečné putá. Obe tieto knihy sú recenzné výtlačky z Fragmentu, ktoré som dostala minulý rok. Piatou a šiestou knihou je druhý a tretí diel Džínsového denníka od Zuzky Šulajovej, ktoré mám doma už celé veky a neskutočne ich zbožňujem. Princezná z mesačného údolia od Elizabeth Goudgeovej patrí medzi knihy, ktoré ma dostali čítaniu. Najdlhšia cesta je krásnou knihou z pera Nicholasa Sparksa, ktorého knihy zbožňujem a na dôchodku ich pravdepodobne budem čítať dookola. Typické americké dievča od Meg Cabot som dostala na literárnej súťaži na základnej škole a taktiež som čítala niekoľkokrát. Ahoj z nebe od Laurie Frankelovej som si ulovila na výlete v Prahe za nejakých 70 Kč. Modré nebo je neskutočne vtipná kniha od slovenskej autorky Anežky Szabóobej, ktorá tiež patrí medzi tie čítané x-krát. Slza, novinka od Lauren Kate, ktorú som dočítala a recenzovala pred pár dňami, má nádhernú modrú obálku. Na vine sú hviezdy od Johna Greena je kniha, ktorá ma vždy keď ju čítam doslova ubíja a zároveň napĺňa. Poslednými knihami v prvej kôpke je Beznádejná a Stratená nádej od Colleen Hooverovej, ktoré sú obe dokonalé. 


Na vrchole druhej kopy tróni druhý diel Kroník Narnie - Lev, šatník a čarodejnica, ktorý určite všetci poznáte. Ďalšou knihou sú Bikini od poľského autora Janusz L. Wisniewskeho, ktoré som kúpila v záchvate nudy pri čakaní na kamarátku a stále som ich nečítala, aj keď chcem. Treťou je Pod vražednou oblohou od Veronicy Rossi, čo je perfektná dystópia, ktorú vrelo odporúčam. Drozdajku od Collinsovej taktiež nemusím predstavovať. Alyson Noelová nepatrí medzi moje najobľúbenejšie autorka a jej knihy ma skôr vytáčajú ako sa mi páči, ale Vezmi ma na Mesiac sa celkom dalo čítať. Buď silná je veľmi inšpiratívna motivačná kniha z pera speváčky Demi Lovato. Smutný ako jazz od Donalda Millera má podnadpis "Nenáboženské myšlienky o kresťanskej duchovnosti". Túto knihu mám doma už nejaký ten rok, dokonca som ju aj rozčítala, ale stále som si nenašla chvíľku na to aby osm ju dočítala, hoci veľmi chcem a film sa mi veľmi páčil. Delírium od Lauren Oliver je kniha, na ktorú sa teším, ale zároveň sa jej aj bojím, takže mi držte palce keď ju budem čítať. Hrej hráčem Emmy Hart je skvelý prvý diel new adult série The Game, ktorý si som moc užila. Meno ruže je klasika minulého storočia, ktorá mi kvasí na polici už nejaký ten rôčik a neviem či ju čítať. Divergencia Veronicy Roth je zas jedna z najlepších dystópií aká sa ku mne dostala a neviem sa dočkať kedy si ju prečítam v angličtine. Kto je Mara Dyerová je geniálna paranormálna kniha, ktorá je skutočné psycho a čítanie sa nedá neužiť. A poslednou knihou je Neviditeľný strážca od španielskej autorky Dolores Redondo, čo je vážne skvelá detektívka. 

10 komentárov:

  1. No, máš jich požehnaně, o to žádná:) a nový vzhled! Nevím, jestli je tedy nový, ale já jsem tady každopádně dlouho nebyla, takže tak. Shame on me. ^^ je moc, moc, moc pěkný! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je ich fakt veľa :D. Je nový, ďakujem pekne :)

      Odstrániť
  2. Wow to je knih! Já mám od modré barvy taky velkou hromadu, ale na tebe teda rozhodně nemám. A máš tam pár úlovků na které si brousím zuby. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja akurát zháňam Narniu. :) Pekné kôpky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Waw ty máš tych modrych kníh,krásna kôpka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Fuhaa pekná zbierka modrých kníh :)
    Mám na teba jednu otázku. Taktiež by som si chcela založiť knižný blog a písať recenzie no proste tak o kniháh chcela by som sa spýtať ty tie výtlačky, ktoré ti posielajú na recenziu tak to ich o to nejako požaidaš alebo ta požiadaju sami a pošlu ti ich ? to za ne sa platí či je to zadarmo ? Ďakujem za odpoveď:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, v prvom rade musí tvoj blog nejako vyzerať. Čiže mať dobrú grafiku a možno už nejaké to povedomie v tomto svete. Recenzie píš, píš a píš. Pretože keď ich píšeš dlhšie tak sa čoraz zlepšuješ. A vydavateľstvám sa treba ozývať, písať maily a byť trošku drzý. :) Ale ak si ho založím, tak sa ozvi, rada ho navštívim :D.

      Odstrániť
  6. Nádherná sbírka :) Takový komín bych ze svých modrých knih bohužel asi nepostavila :D

    OdpovedaťOdstrániť