sobota, 2. augusta 2014

Get to know my Bookshelves by the Color #4 - PINK


Už je to niečo vyše týždňa ako som vám predstavila svoje červené knihy a sľúbila tie ružové. Tak tu ich máte! :D



Na začiatok vám poviem, že ružová farba patrí medzi moje najmenej obľúbené, ale v určitých veciach je nenahraditeľná ako napríklad pri týchto knihách. Prvou takouto knihou je Rudá jako rubín z pera nemeckej autorky Kerstin Gier, ktorú som čítala v júni a bola perfektná. Druhou je slovenská knižka Túto noc nezaspím od Jaroslavy Kuchtovej, ktorú som čítala pred pár rokmi približne 20x a veľmi sa mi páčila. Je to román pre baby a bolo to skvelé oddychové čítanie. Treťou je Trojlístok z internátnej izby od Leny Riečanskej, ktorú som čítala už dávnejšie, ale dej si pamätám len tak letmo. Predposlednou knihou je Keď preskočí iskra od Meg Cabotovej, ktorú som zháňala fakt dlho a kúpila som asi posledný výtlačok v celom Martine. Jej knihy ma vždy dostanú a takmer nikdy nesklamú. A poslednou knihou je Rozum a cit od Jane Austenovej, ktorú pôvodne dostala mamina, ale tá ju veľmi rýchlo posunula mne pre nedostatok miesta. Knihu som ešte nečítala, ale chystám sa na ňu, pretože všetci Jane Austen ospevujú ako perfektnú autorku!

Dnes to bolo trošku kratšie, ale dúfam, že sa vám článok páčil a nabudúce sa môžte tešiť na modrú farbu! 

3 komentáre:

  1. Veľmi pekné, hlavne Rudá a Austenová. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ružové knihy takmer nemám. Vyhýbam sa týmto vyslovene dievčenským farbám a ružovú nemám rada v živote aj pri knihách :D Ale ty máš celkom slušnú zbierku. Teším sa na modrú, tých by malo byť veľa, či? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Rudá jako rubín má strašne krásnu farbu. :)

    OdpovedaťOdstrániť