utorok, 29. júla 2014

Two American Weeks #2


Možno si pamätáte ako som pre vás minulé leto písala článok o anglickom konverzačnom kurze. Tak som sa tam bola zas a bolo to ešte lepšie než minulý rok. Tentokrát som si užila každučkú minútu. Opäť som sa dostala do najvyššej skupiny, čiže pokročilí, a mala som pri pár ľudí z minulého roku, takže partia pokračovala. Tento rok som na tento kurz ukecala aj jednu kamošku, čo bolo super a boli sme spolu. Spoznala som veľa nových ľudí, ktorí sú úplne perfektní a správne šialení. Z výuky vám napríklad poviem to, že sme každý deň čítali kúsok z anglickej verzie Divergencie, pozerali film The Blast from Past, ktorý bol fakt vtipný alebo prezentovali o svojom hobby. Moja prezentácia bola samozrejme o knihách a blogovaní, samozrejme keď som povedala číslo prečítaných kníh za minulý rok, pýtali sa mi či som v poriadku a tak. 

Z amerických priateľov som už mnoho poznala a som rada, že som aj ďalších spoznala. Rada som videla po určitej dobe videla Camerona, Drewa, Shannon, Cambriu, Kirane, Marthu, Nancy atď. Spoznala som však aj skvelých ľudí ako Dawn (moja table leader), Kyle, Cal, Jeremyho, Mary... O takej Dawn vám prezradím, že pracuje ako knihovníčka a taktiež píše, niekoľko jej poviedok bolo publikovaných aj v knihách, a skvelo sme si pokecali o YA literatúre, ktorú miluje. Jeremy má perfektný hudobný vkus, lebo sa mu páčia také kapely ako mne, Drew krásne spieva a taký Cameron býva na Havaji. To bolo len pár ľudí, ktorí sú totálne skvelí a strašne dobre s nimi trávi čas. To by sme však neboli my keby sme skoro každý deň vybehli niekde si sadnúť alebo na obed. Obed, pivo, zmrzlina, kofola... Tak takto sme zabíjali čas, kecali a smiali sa. V jeden deň sme šli na kofolu asi dvadsiati s dvomi Američanmi (Kyle a Cameron) a ako sme tak kecali, rozhodli sme si ísť zahrať frisbee. To by ho však niekto musel mať, tak sme si kúpili dve frisbee a šli hrať do parku. K tomu sme povyvádzali ešte mnoho hlúpostí a bolo nám jednoducho dobre. 
Bola to ohromná skúsenosť a som vďačná za tieto dva týždne, ktoré mi dali neskutočne veľa. Skvelých ľudí, nádherné zážitky a samozrejme zlepšila som si angličtinu. ;)

Na záver pár fotiek...

S Aďkou a Domčou

No lebo selfie musí byť...

A ešte jedna (z mnohých)...

Kendama selfie....

Week 1

Week 2

Hrali sme sa...

1 komentár: