nedeľa 6. júla 2014

Knižný zraz v MT #2

Určite si všetci pamätáte nás prvý zraz, ktorý sa konal približne pred dvomi mesiacmi v Martine. Tentokrát sme si to zopakovali a vo väčšom. Predtým sme boli len štyri a teraz nás bolo 10, aj keď nás malo byť pôvodne viac a je škoda, že ostatní nedorazili. 
Ráno som sa previezla vlakom do Vrútok, kde som mala počkať baby. Lenže mi volala Maťa, že stoja v Považskej Bystrici a a budú meškať. Tak som sa vybrala do jedného vrútockého (jediného?) kníhkupectva, kde mali práve zľavy a uvažovala som na kúpou knihy 15 mínus za 4 eurá. Potom som sa vrátila na stanicu a čítala. Potom však dorazila Nikee, ktorá prišla z druhého smeru a spoznala ma vďaka tej knihe. Tak sme si aspoň fajn pokecali, lebo ich vlak nakoniec meškal 80 minút. Nakoniec všetky baby dorazili v pohode. A to Mara a Lila z Knižného neba, Maťa, Neliss a Frankkie. Vybrali sme sa autobusom do Martina, do kaviarne Kesta Coffee, kde nás čakala Zuzka (Zet), Kristy a Naty. Vypili a zjedli sme čo sa dalo, porozkladali všade knihy až nás čašník upozornil, že ich máme vrátiť do police, lenže tie boli naše a tak musel stiahnuť chvost a vrátiť sa. Vymenili sme si knihy, pokecali o seriáloch a knihách a potom nás čakal kvíz, kde si baby mohli vyhrať knihy. A nás so Zuzkou bavilo byť zlé a chystať im chytáky (len baby sú dáke šikovné :*). Vyhrala Maťa a Neliss, plus Mara a Lila záložky. Potom sme sa boli najesť a dali si pizzu. Zakončili sme to tour de kníhkupectvá, čiže sme navštívili Martinus, Litteru a Prior. Baby toho pokúpili celkom dosť, ale ja som odolala. Až teda martinusácku tašku, ale to súrne potrebujem (chcem, chcem, chcem) na nosenie kníh. 
Pre mňa to bol skvelý deň a ďakujem týmto úžasným blogerkám, že prišli a dúfam, že sa stretneme pri ďalšej podobnej akcii. 
Moje úlovky. Buď silná, Krásna katastrofa a Panika sú knihy, ktoré som si vymenila s Maťou. Deliríum mám od Mary za knihu Raz a navždy, plus som od nej dostala sviečku za plagát a záložky. 

Zhora: Mara (krásne rohy mi robíš drahá), Lila, Neliss, Maťa , ja, Nikee, Frankkie, Zuzka a Naty



A tie fotky... No až tak krásne nevyšli. Ale furt sme pekné (a skromné). :P

4 komentáre:

  1. Skvelé zhrnutie :D. Strašne sa teším na ďalší zraz :).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc hezke ulovky a sraz musel byt skvely :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hezké úlovky :) Delirium - po tom se mrknu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nikee - aká si tam zlatá! :)
    a samozrejme aj ostatné! Dúfam že sa raz takto k vám pripojím :)

    OdpovedaťOdstrániť