pondelok 21. júla 2014

Get to know my Bookshelves by the Color #3 - RED

Pred týždňom som vám ukázala zelené krásky z mojich poličiek. Práve vtedy som začala chodiť na angličtinu s Američanmi (opäť možno zbúcham článok, ak chcete) a moc som nestíhala. Ale dnes vám ukážem červené knižky, ktorých je naozaj požehnanie. Ale najprv sa musím priznať, že som skoro tú hŕbu neuniesla. 

Ako vidíte, neklamala som a červených kníh vlastním naozaj veľa. Prvá je tenučká knižočka, ktorú som vám ukazovala v júnovej chvastačke a je to Nebezpečný muž od Adriany Macháčovej. Druhou je nádherná verzia prvého dielu Tolstého Anny Kareninovej zo SME edície. Ďalšou je Posledný list od milenca od Jojo Moyesovej, ktorá bola tiež v poslednej chvastačke. A samozrejme ani jednu z týchto kníh nemám prečítanú. Štvrtou, tentokrát už prečítanou, knihou je Štatistická pravdepodobnosť lásky na prvý pohľad od Jennifer E. Smithovej, ktorá je podľa mňa celkom milá a jednoduchá knižka. Nasleduje Lov od Andrewa Fukudy, čo je upírska verzia Hier o život a je to naozaj podarené. Skúšku ohňom od Suzanne Collinsovej určite nemusím predstavovať, pretože je to svetoznáma a perfektná kniha. Chrám duchov, tretí diel Dievčatka z Krajiny Drakov, od manželov Molitorovcov je tiež ladený do červena a celú túto sériu naozaj zbožňujem a rada by som si dala rereading. Ôsmou knihou je kniha Svetlany Žuchovej Zlodeji a svedkovia, ktorú som ešte nečítala a stála ma priam smiešnu sumu. Hrej tajně je druhý diel série Emmy Hart - The Game, čo je skvelá New Adult séria. Tieň hada je záverečný diel Kroniky Cartera Kana, ktorú napísal autor Percyho Jacksona - Rick Riordan. Mesto stratených duší nie je úplne červenou knihou, ale keď dáte dole krásny prebal zistíte aká nádherná kniha je. Ďalej tu mám štyri diely Upírskej akadémie od Richelle Mead, ktoré majú nádherné červené obálky a chrbát stránok je nafarbený načierno. Predposlednou knihou je Polozlý (HalfBad) od Sally Green, ktorého obálka má čierne aj biele prvky, ale červená prevláda a dokopy vytvárajú dokonalý celok. A poslednou knihou je Hrobka od Kate Moss, ktorú mám doma už naozaj dlho a vážne netuším o čom je, pretože som ju čítala asi pred šiestimi rokmi a trvalo mi to celý mesiac...

Takže červených kníh mám celkovo sedemnásť a vy sa môžete tešiť na ďalší článok sérii, kde si posvietim na ružovú farbu :).

3 komentáre:

  1. Keď sú knihy pri sebe podľa farby, vyzerá to strašne super ^^ Chcela som si to usporiadať do poličky tak, ale nakoniec som skončila pri obľúbenosti a žánri. Prebehla som pohľadom po mojich knihách, a červených je tam teda podstatne menej ako máš ty (ak sa neráta celá séria kníh o psíkoch - všetky červené - ktoré som čítala keď som mala 8-12).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tech cervenych mas vazne dost :) ale prijde mi ze cervena je vazne hodne rozsirena v kniznim svete :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne knihy, VA je super séria, i keď ja som ju čítala v češtine, ale aj slovenské obálky sú krásne. Hrobku ti závidím, tú som tiež čítala, ale rada by som ju mala doma :-)

    OdpovedaťOdstrániť