pondelok, 14. júla 2014

Get to know my Bookshelves by the Color #2 - GREEN


V druhej časti letnej sérii článkov Get to know my Bookshelves by the Color, v ktorej vám predstavujem knihy z mojich poličiek, si tentokrát posvietime na zelené knihy. Tých je viac ako fialových a poviem vám, že kým som všetky ponachádzala, aj som sa zapotila. Mimochodom ďakujem za skvelé ohlasy ;).



Hneď prvou krásnou zelenou knihou je moja najobľúbenejšia a to Charlieho malé tajomstvá od Stephena Chboského. Kto nečítal o veľa prichádza, lebo táto útla knižka je neuveriteľne dobrá. Ďalšou je tretí diel séria Akadémia temna - Rozdelené duše, ktorá je opäť recenzák z Fragmentu. Treťou je Čarodejníkov synovec, čo je prvá kniha Kroník Narnie a hoci takto od chrbta vyzerá ako čierna, obálka je krásne zelená. V poradí štvrtou je prvý diel Klubu putovných džínsov - Prvé lásky, ktorú som opäť raz dostala na základnej škole pri oceňovaní žiakov. Vykúp moje srdce od Meg Cabotovej je kniha, ktorú som kúpila počas nášho prvého zrazu a dosiaľ ju nečítala. Ale dúfam, že toto leto ju prečítam. Viac teba je kniha od slovenskej autorky Daniely Královej a pravdu povediac netuším o čom je, lebo som ju čítala tak štyri roky dozadu. Siedmou knihou je Adoptovaní Bohom od Jasie Gazdy, čo je úžasná kniha o postavení kresťanov počas komunistického režimu v Poľsku. Hobbita predstavovať nemusím a aj keď si knihu takmer nepamätám, pretože som ju čítala možno tak pred šiestimi, siedmimi rokmi, musím ju pochváliť, že má nádhernú obálku. Rezistencia je zas perfektný druhý diel bestsellerovej Divergencie, ktorú úplne zbožňujem. Mesto padlých anjelov nie je úplne zelená kniha. Prebal je žltý so zelenými písmenami, to bez neho má kniha nádhernú zelenú farbu. A poslednou knihou je Dokonalý pár, ktorý som dostala od Nin na Vianoce a vy viete aká je táto kniha skvelá! ;)

To bolo mojich 11 zelenech kníh a dúfam, že sa vám článok páčil ;). 


3 komentáre:

  1. Mne sa vaľmi Mesto padlých anjelov bez prebalu nepáči :D Inak krásne zelené kúsky a tá Adoptovaní Bohom znie naozaj zaujímavo! :)

    OdpovedaťOdstrániť