sobota, 12. júla 2014

Get to know my Bookshelves by the Color #1 - PURPLE

Za obrátok ďakujem Domčovi

Moju knihovničku ste už mali tú česť vidieť približne pred pol rokom. Odvtedy mi opäť niečo pribudlo a tak som sa vám ukázať svoje knihy podľa farieb. Mnohí blogeri to už praktizujú, ale ja neviem, do ktorého meme sa zapojiť, tak som si to pomenovala po svojom. A to Get to Know my Bookshelves by the Color. Dnes si posvietime na knihy fialovej farby, takže sa máte na čo tešiť!


Fialových kníh sa u mňa v poličke nachádza celkovo sedem. Prvou z nich je kniha Kacír a bosorka od Philippy Gregory, nie je síce celá fialová, ale chrbát je a tiež je do nej ladená. Je to prvý diel zo série Rád temnoty a bol to môj úplne prvý recenzný výtlačok, ktorý mi venovala Fortuna Libri. Ďalšou knihou je Cinder od Marissy Mayer, čo je môj najnovší prírastok do poličky. Je to prvý diel Mesačných kroník a práve ju čítam a zatiaľ si užívam každú jednu vetu. Kniha číslo tri je Ohnivý trón od Ricka Riordana, čo je druhý diel v sérii Kronika Cartera Kana. Túto knihu mám z Fragmentu a je super, že najprv mi poslali tretí diel a až potom ten druhý, takže som musela čakať a bolo to mučivé. Štvrtou knihou je Dotyk anjela od Thomasa Brezinu a je asi najstaršou z týchto kníh, pretože ju mám v poličke minimálne 5 rokov. Kedysi som milovala tohto autora a táto kniha patrí medzi moje obľúbené z jeho tvorby, dokonca som s nej raz recitovala v škole na Hviezdoslavovom Kubíne ale zrušili ma, že zlý výber. V poradí piatou fialovou knihou je druhý diel Klubu putovných džínsov od Ann Brasharesovej - Búrlivé leto. Túto som dostala ja alebo sestra, už si presne nepamätám, na základnej škole pri oceňovaní žiakov. Milujem túto sériu aj keď mám doma iba prvé dva diely, rada by som si zohnala aj posledné dva. Prvý diel Akadémie temna - Spolok vyvolených je ďalšou fialovou knihou. Táto sa ku mne dostala ako recenzný výtlačok z vydavateľstva Fragment, ktorý mi prišiel viac ako pred rokom. Predposlednou fialovo orientovanou knihou je evitovka Tancovali päť septembrov z pera Vladimíry Galkovej, ktorú už mám doma takmer štyri roky. Vlastne už si ani nepamätám o čom je, ale viem, že vtedy sa mi páčila. A poslednou je kniha Nočný chat a ranný fresh, ktorá je vlastne strašne slabá a po mesiaci od prečítania som už nevedela o čom bola.

Toto sú moje fialové knihy a v priebehu týždňa sa môžte teším na ďalšie krásky z mojej knižnice, tentokrát v zelenej farbe! ;)

7 komentárov:

  1. Pekná zbierka. :) Spolok vyvolených som čítala aj ja, celkovo je séria celkom fajn. :)
    Dotyk anjela.. po ňom strašne dlho túžim, ale všade je vypredaný :/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krása :3 ! Dotyk anjela je krásny... a Kacír a bosorka by som si chcela prečítať :).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Klub putovných džínsov !! Milovala som ju, ale na konci štvrtého dielu ma skoro porazilo !!! :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Perfektná séria a súhlasím s tebou, ten koniec bol hlúpy! :D

      Odstrániť
  4. Cinder má prenádhernú obálku! :)

    OdpovedaťOdstrániť